Känn hur arenan kokar i Fifa 16

Robot
tnn
Medlem
Känn hur arenan kokar i Fifa 16

Fan, jag trodde det var en ny trailer. Den här kom ju för flera dagar sedan.

Skrivet av tnn:

Fan, jag trodde det var en ny trailer. Den här kom ju för flera dagar sedan.

Jag har då letat men inte hittat den här på fz. För oss som i stort sett bara läser fz för spelnyheter så var denna trailer en nyhet för mig.

Världen kretsar inte kring dig

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:
Skrivet av tnn:

Fan, jag trodde det var en ny trailer. Den här kom ju för flera dagar sedan.

Jag har då letat men inte hittat den här på fz. För oss som i stort sett bara läser fz för spelnyheter så var denna trailer en nyhet för mig.

Världen kretsar inte kring dig

Det sa han väl ändå inte att den gjorde?

Medlem

Då var filmen de släppte från Madden 16 igår betydligt roligare

https://www.youtube.com/watch?v=3eVF9uBbuqc

Avstängd
Skrivet av Cane:

Då var filmen de släppte från Madden 16 igår betydligt roligare

https://www.youtube.com/watch?v=3eVF9uBbuqc

Aah, men som speltrailer var den inge bra. 5 sek från spelet... ^^

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Cane:

Då var filmen de släppte från Madden 16 igår betydligt roligare

https://www.youtube.com/watch?v=3eVF9uBbuqc

Aah, men som speltrailer var den inge bra. 5 sek från spelet... ^^

Frågan är om det behövs mer än 5 sekunder för att visa upp årets "nya" sportspel

Medlem

1:47, 2 spelare från Stoke... WTF?

Medlem

CoD, Fifa, iPhone, Assasins Creed Är saker som jag tycker är jättebra och jag köper dem varje år utan att titta vad som har ändrats sen tidigare!

Medlem

Håller mig till Sensible Soccer

Medlem

Fan.. Varje år köper jag det. Men blir besviken alla gånger

Medlem

Var är alla firmor som slåss på läktaren? Knallskott som slängs ut på matchen? Mini-spel där man försöker pricka domaren eler motståndarlagets målis med mynt i huvudet? Poliser som slåss tillbaka?

NHL-serien har ju slagsmål som minispel så då borde de iaf finnas ett mini-spel där man med knappkombinationer ska filma en skada.

Gnällkuk

Har svårt att se att vare sig FIFA eller NHL kommer innebära något nytt innan de överger lastgen vilket antagligen kommer att ta många, många år eftersom åtminstone FIFA säljer väldigt bra och det vore nog ekonomiskt självmord att sluta utveckla till PS3 och 360 inom en överskådlig framtid.

Fördelen nu är ju att Denuvo är knäckt så man kan förhoppningsvis ladda ner en piratkopia på FIFA så man kan göra en ärlig utvärdering om det är värt att köpa till PS4an. Köpte nyligen deluxe-varianten för 199 på FIFA 15 så gissar på nej.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar