Super Smash Bros. Melee-turnering till Dreamhack

Robot
Medlem
Super Smash Bros. Melee-turnering till Dreamhack

Lustigt att det är Melee, men jag har inte någon direkt koll på balans och såna saker när det kommer till Super Smash. Jag spelar enbart för skojs skull.

Det är en början, åtminstone!

Medlem

Trodde att jag vass på Brawl. Sen lirade jag online.

Flakmonkey
Skrivet av Edd1e:

Trodde att jag vass på Brawl. Sen lirade jag online.

Så är det i de flesta spelen... Minns när man lirade Unreal Tournament första gången online efter att ha fått bredband och ha byggt upp självförtroendet med att "äga" botarna offline... ett våldsamt uppvaknande minst sagt

Men kul med Smash Bros. Skulle vara kul med fler lite "mindre" esport-spel också

Medlem

Underbart! Värt att åka dit i år nu

Medlem

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.

Finns en hyfsad fanbase till SSB4 också. Det blir sakta större verkar det som. Det kommer nog inte bli större än melee snart men kanske i framtiden.

Medlem

Första dreamhacket man åker på då!

Flakmonkey
Skrivet av salle94:
Skrivet av Apministern:

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.

Finns en hyfsad fanbase till SSB4 också. Det blir sakta större verkar det som. Det kommer nog inte bli större än melee snart men kanske i framtiden.

För en person som inte är så insatt i spelen... Hur stor skillnad är det? Jag antar att det är större än mellan EAs sportspel i varje fall?

Medlem
Skrivet av Apministern:

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.

Det nya går ju så himla sakta.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av salle94:
Skrivet av Apministern:

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.

Finns en hyfsad fanbase till SSB4 också. Det blir sakta större verkar det som. Det kommer nog inte bli större än melee snart men kanske i framtiden.

För en person som inte är så insatt i spelen... Hur stor skillnad är det? Jag antar att det är större än mellan EAs sportspel i varje fall?

Stor skillnad. Största skillnaden är att Meele går mycket snabbare, sen finns där vissa spelmekaniska tekniker som Meele har och Smash4 inte har. Smash4 har däremot förstås tekniker som inte Meele har men de är la inte riktigt lika populära.

Skrivet av popperino:
Skrivet av Apministern:

Kul, men tråkigt att det är Meele. Tycker det är dags för den fanbasen att uppdatera sig.

Det nya går ju så himla sakta.

Kanske. Men Meele är så förbaskat uttjatat. Är trött på Fox VS Fox på Final Destination. Varit likadant de senaste 14 åren.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag minns att de körde Melee för ca 10 år sedan, samma år som jag och min polare kom etta och tvåa i Tekken 5-turneringen. Har nog blivit aningen större konkurrens sen dess dock.

1
Skriv svar