Detta är årets galnaste trailer – alla kategorier!

Robot
Detta är årets galnaste trailer – alla kategorier!
Medlem
Detta är årets galnaste trailer – alla kategorier!

Mer sånt här tack! Lysande trailer

Medlem

just som man trodde att förra årets (?) maddenreklam inte kunde bli bättre ... så toppas den!


signatur
Medlem

Å herregud den är ju brilliant!! Har aldrig gillat Madden NFL men det här ska jag fan köpa enbart för att stödja reklammakarna!!

Medlem

Intresse innan trailern: 0
Intresse efter trailern: 0

Medlem

Kung fury har verkligen lämnat spår efter sig!

Riktigt rolig trailer!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Welp, jag har absolut inget intresse att spela Madden men lite lust har jag att skaffa det. Om bara för att belöna en såpass galen trailer.

Medlem

Fy fan vad jag avskyr reklambranschen. Fruktansvärt värdelös. Skitnödigare än the Knife. De kunde ju i alla fall försökt dölja att de inte snott det hela från Kung fury.
Kreativitetens avloppsbrunn.

KoP
Medlem

Finns det verkligen något intresse för amerikansk fotboll i sverige? :S

Medlem
Skrivet av KoP:

Finns det verkligen något intresse för amerikansk fotboll i sverige? :S

Lite men växande. Blir nog aldrig stort dock.

Men sätter man sig in i det så är det riktigt kul att följa säsongen. Och med relativt få matcher med långa mellanrum kan man även som amatör snabbt få en hyfsad överblick över vilka lag som går bra/dåligt, vad som strular och vad/vem man ska hålla koll på.

Den korta säsongen gör också att varje enskild match är extremt viktig vilket ger en stor allt eller inget mentalitet. Detta ger förvisso inte alltid de färdighetsmässigt bästa lagen i slutspel/final, 18 matcher lämnar lite utrymme att jämna ut otur/misstag till skillnad från baseballens 140, men i min mening är detta en del av charmen.

Att sen hälften av spelarna beter sig som gängmedlemmar och produktionen är spyfärdigt amerikansk kan ibland vara lite jobbigt men helt klart värt besväret!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

NiC
Medlem
Skrivet av KoP:

Finns det verkligen något intresse för amerikansk fotboll i sverige? :S

Faktiskt fler än man tror. Vi är ett stort gäng som kollar på matcher tillsammans. Även de gånger vi åkt till USA för att se det live har vi stött på andra svenskar på plats. Riktigt kul då den nivå som utövas av sporten i Sverige är lägre än deras high school liga.

Medlem
Skrivet av KoP:

Finns det verkligen något intresse för amerikansk fotboll i sverige? :S

Jag var ganska skeptisk till sporten till en början men fann den riktigt underhållande efter ett tag när man väl satt sig in i reglerna och började i viss mån förstå sig på spelsystemen. Fick också lite hjälp med intresset av en vän som spelar linebacker här i Sverige.

Har följt ligan i ett par år nu och kan hålla med Soulless att det spexas lite väl mycket efter att någon spelare lyckats med det ena eller det andra, och TVproduktionen är...väldigt amerikansk så att säga....

Medlem

Hoppas killen som gjorde kung fury var med på denna annars ska EA/reklamyrån skämmas...

Medlem

Jag följer amerikansk fotboll i allmänhet och Dallas Cowboys i synnerhet. Fantastisk tevesport. Men jag har aldrig fastnat för att spela Madden eller något annat NFL-spel. Kommer inte att göra det nu heller, i synnerhet inte efter att ha sett den här reklamfilmen.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

1
Skriv svar