Snygga mål och episka räddningar i MLG-finalen av Rocket League

Robot
Medlem
Snygga mål och episka räddningar i MLG-finalen av Rocket League

På tal om E-sport, hur kommer det sig att ni inte har skrivit någonting om ESL-turneringen i CS:GO i Köln som pågår just nu?

Medlem

Normal sett så brukar jag inte vara så värst intresserad av att bara kolla på esport, men rocket league är undantaget!

Medlem

Fan va snygga skott dom gör!! blir helt galen!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fattar inte behållningen, eller vad som ska vara snyggt har inte spelat spelet så har inget att relatera till mer än fotboll.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ducci:

Fattar inte behållningen, eller vad som ska vara snyggt har inte spelat spelet så har inget att relatera till mer än fotboll.

Kort sagt är det mindre lätt att lyckas med de aerials och räddningar de gör.

Medlem

Ja, så där ser det ju inte ut när jag spelar.

Medlem

För min del är det väldigt lågt underhållningsvärde i ett sånt här klipp. Fungerar det annorlunda när man kollar live? Jag menar, det är dödtrist att sitta fast i kameran på en bil som någon annan bestämmer. Vore det inte bättre med en freefly-kamera som kommentatorn styr? Och att inte höra någon av spelarnas reaktioner tar också bort en stor del av upplevelsen för mig.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

För min del är det väldigt lågt underhållningsvärde i ett sånt här klipp. Fungerar det annorlunda när man kollar live? Jag menar, det är dödtrist att sitta fast i kameran på en bil som någon annan bestämmer. Vore det inte bättre med en freefly-kamera som kommentatorn styr? Och att inte höra någon av spelarnas reaktioner tar också bort en stor del av upplevelsen för mig.

Du titta nog inte så värst länge på klippet förmodar jag?
De byter kameran mellan olika spelare OCH freefly mode

Medlem
Skrivet av Ducci:

Fattar inte behållningen, eller vad som ska vara snyggt har inte spelat spelet så har inget att relatera till mer än fotboll.

Sjukt svårt att göra sådana aerials och räddningar som de gör (för mig iaf).
Men spelet är riktigt kul även om man är glad amatör som jag.

Medlem

Första gången jag såg spelet överhuvudtaget var när Markiplier och JackSepticeye spelade det tillsammans. Jag är inte för bollsporter av något slag riktigt - men att kolla på när de kör och har sig finner jag konstigt nog väldigt underhållande. o.O

Kör på, säger jag! Esport!

Medlem
Skrivet av Jozo:

På tal om E-sport, hur kommer det sig att ni inte har skrivit någonting om ESL-turneringen i CS:GO i Köln som pågår just nu?

Dom skrev inget om International heller. Verkar vara hots hjältar och nya hearthstone kort som är "nyheter" här

Medlem
Skrivet av Trouler:
Skrivet av Sebbepojken:

För min del är det väldigt lågt underhållningsvärde i ett sånt här klipp. Fungerar det annorlunda när man kollar live? Jag menar, det är dödtrist att sitta fast i kameran på en bil som någon annan bestämmer. Vore det inte bättre med en freefly-kamera som kommentatorn styr? Och att inte höra någon av spelarnas reaktioner tar också bort en stor del av upplevelsen för mig.

Du titta nog inte så värst länge på klippet förmodar jag?
De byter kameran mellan olika spelare OCH freefly mode

Jag tittade på hela första matchen/halvleken/perioden. Så efter fem minuter tröttnade jag. Efter att ha nu snabbhoppat genom resten av videon (20-30 sek i taget) hittade jag endast ett ställe där kameran inte var på samma ställe som spelaren har den, och då var kameran statisk över mittpunkten. Så det verkar vara väldigt ont om freefly-läge, det enda jag ser är som sagt att dom skiftar mellan olika spelares vyer.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Jozo:

På tal om E-sport, hur kommer det sig att ni inte har skrivit någonting om ESL-turneringen i CS:GO i Köln som pågår just nu?

Dom skrev inget om International heller. Verkar vara hots hjältar och nya hearthstone kort som är "nyheter" här

Eller LCS slutet som var nu i helgen.

Inaktiv

Helt underbart spel att lira med polarna imo : ). Inte haft så här kul i ett spel på väldigt länge.
Spelat liret som fan på senaste o vi har haft grymt kul varje gång.
Det skall också sägas att när man kör rankat så är matcherna riktigt seriösa o hårda : )

Här under är den första matchen vi körde tillsammans (som ja spelade in)
(Kommer ladda upp flera matcher vi kört under veckan nu om folk vill se mer)

Medlem

Ser grymt kul ut!

Medlem

Över 1.2 mille som kollade csgo samtidigt i helgen.. Kan inte citera på telefonen. Men också överraskad att det inte nämnts av fz

Medlem

Över 1.2 mille som kollade csgo samtidigt i helgen.. Kan inte citera på telefonen. Men också överraskad att det inte nämnts av fz

Inaktiv

Håller med, tycker det är skitskumt att FZ inte skriver om stora e-sport ligor, turneringar

Medlem
Skrivet av Jozo:

På tal om E-sport, hur kommer det sig att ni inte har skrivit någonting om ESL-turneringen i CS:GO i Köln som pågår just nu?

Dom gillar inte de stora eventen som inte har med Blizzard att göra.

Medlem

För att CS:GO är tråkigt

Avstängd
Skrivet av huklen:

För att CS:GO är tråkigt

Du är tråkig.

Medlem
Skrivet av huklen:

För att CS:GO är tråkigt

Håller med dig, CS är helt värdelöst. Ändrar dock inte det faktum att det var en mille som kollade på det.

Tycker det är lika skumt att det inte skrevs något om LCS finalerna som var i helgen heller.

Inaktiv

Kollade 3 minuter men fann inget nöje i det jag såg men kan förstå om andra tycker det är kul. Är f.ö. inte intresserad av fotboll

Ozo
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kollade 3 minuter men fann inget nöje i det jag såg men kan förstå om andra tycker det är kul. Är f.ö. inte intresserad av fotboll

Hatar fotboll. Älskar Rocket League

Medlem

Herregud va boring detta var att kolla på. Lika tråkigt som fotboll..

1
Skriv svar