Hearthstone: The Grand Tournament släppt

Robot
Medlem
Hearthstone: The Grand Tournament släppt

LEGENDARYJÄMFÖRELSER OHOY!

Hade 70 decks, förköpte samt 20 från guld. Fick 4 legendarys, Anub'arak och 3 Captain Skycragg Vafan, vet inte om jag har tur eller otur.


signatur

Videomupp

Medlem

Skall de se ut såhär?

Namnet är [g= Hearthstone: The Grand Tournament" The Grand Tournament

Gött med lite nya kort till mitt favorit mobilspel!


signatur
Medlem
Skrivet av WildThing:

LEGENDARYJÄMFÖRELSER OHOY!

Hade 70 decks, förköpte samt 20 från guld. Fick 4 legendarys, Anub'arak och 3 Captain Skycragg Vafan, vet inte om jag har tur eller otur.

Jag förköpte 50 packs, fick EN legendary =/ Eydis Darkbane, lite "meh" på det kortet.

Medlem

50 packs preordern, fick 2 legendaries, anub och SKycragg

Medlem

Gjorde nog bort mig lite. Hade 1800 guld igår, eftersom jag inte betalar pengar i Hs så hade jag tidigare inte köpt Naxx wing 2. Så köpte det istället för 7 packs.
Därefter var frågan, flera Naxx (eller Blackrock) wings eller card packs. Blev card packs för resten idag, och fick väl egentligen bara skräp känner jag. 0 Legendaries. Men har tillräckligt med dust för en av dem. Vi får se hur det spenderas

Medlem

Har hittills köpt singleplayer-expansionerna för pengar, och spelat Arena för guld. Lade in pengar för ett 40-pack vid launch, men körde Arena för dem istället, och fick mer kort, dust och nöje än ifall jag köpt deck för dem. Så jag har svårt att bestämma mig för ifall jag ska Arena ihop korten eller köpa 40-50 st direkt.

Låter ju som dropraten suger på Legendarer dock...polar'n köpte 15 pack och fick en Legendar.

Medlem
Skrivet av Ender:

Har hittills köpt singleplayer-expansionerna för pengar, och spelat Arena för guld. Lade in pengar för ett 40-pack vid launch, men körde Arena för dem istället, och fick mer kort, dust och nöje än ifall jag köpt deck för dem. Så jag har svårt att bestämma mig för ifall jag ska Arena ihop korten eller köpa 40-50 st direkt.

Låter ju som dropraten suger på Legendarer dock...polar'n köpte 15 pack och fick en Legendar.

Det är typ enligt vad som förväntas. En på 22 var det jag hörde, finns säkert olika siffror på det. Men verkar stämma.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ender:

Har hittills köpt singleplayer-expansionerna för pengar, och spelat Arena för guld. Lade in pengar för ett 40-pack vid launch, men körde Arena för dem istället, och fick mer kort, dust och nöje än ifall jag köpt deck för dem. Så jag har svårt att bestämma mig för ifall jag ska Arena ihop korten eller köpa 40-50 st direkt.

Låter ju som dropraten suger på Legendarer dock...polar'n köpte 15 pack och fick en Legendar.

Det är typ enligt vad som förväntas. En på 22 var det jag hörde, finns säkert olika siffror på det. Men verkar stämma.

Uff! Men då har Blizzard ändrat eller? Tycker inte att det alltid varit så dåligt, långt ifrån, men jag kanske bara haft tur :/

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ender:

Har hittills köpt singleplayer-expansionerna för pengar, och spelat Arena för guld. Lade in pengar för ett 40-pack vid launch, men körde Arena för dem istället, och fick mer kort, dust och nöje än ifall jag köpt deck för dem. Så jag har svårt att bestämma mig för ifall jag ska Arena ihop korten eller köpa 40-50 st direkt.

Låter ju som dropraten suger på Legendarer dock...polar'n köpte 15 pack och fick en Legendar.

Det är typ enligt vad som förväntas. En på 22 var det jag hörde, finns säkert olika siffror på det. Men verkar stämma.

Uff! Men då har Blizzard ändrat eller? Tycker inte att det alltid varit så dåligt, långt ifrån, men jag kanske bara haft tur :/

Njae, det har alltid varit lika tror jag. Men det där är så olika. För mig stämmer den, andra har köpt 80 packs och inte fått en enda. Vill påstå att jag har haft en del tur iaf, verkar ligga över medel.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar