GTA V ett steg närmare fotorealism

Robot
GTA V ett steg närmare fotorealism
Medlem
GTA V ett steg närmare fotorealism

Grümt snyggt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

FM-guru
F.d. Sisyr

Snyggt som fan, men man vill ju gärna ha tvåsiffrig fps när man lirar också..

Medlem

Fotorealism i all ära men att få bukt med pop-ins och högupplöst draw distance står högt på önskelistan. Inte för GTA V i synnerhet utan i allmänhet

Medlem

Ser ut som att det är filmat i verkligheten, men genom en något felinställd kamera.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Snyggt som fan, men man vill ju gärna ha tvåsiffrig fps när man lirar också..

Om det bara sänker den med 10-30fps är det inga problem om man sitter på SLI eller Crossfire. Spelet är jävligt bra optimerat. Det är iaf min erfarenhet.

Inaktiv

Visa hur snyggt ett mod är med ett klipp som ser ut som att det är exporterat med lägsta möjliga inställningar på Windows Movie Maker anno 2000? Bra tänkt.

Edit: Jag vill även passa på att spy galla över alla som ska visa sina snygga mods och ha DoF i varje bild bara för att bilden i sig blir subjektivt snyggare även om det nödvändigtvis inte säger så mycket om hur det kommer se ut när man själv spelar.

Medlem

Såg meh ut, föredrar den mer stylade looken som spelet redan har.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Snyggt och blir nog bra bara det fortfarande går att stänga av all motionblur, aiii my eyes, my eyes!

Medlem

Ja, kanske om man spelar i 1080p... Men om man spelar i nästan 4K och kring 55fps så tror jag inte riktigt det finns kraft över för detta. Kanske för dom som råkar ha 2 Titan X liggande.

1
Skriv svar