Kojima säger farväl med en trailer till Metal Gear Solid V

Robot
Kojima säger farväl med en trailer till Metal Gear Solid V
Skribent
Kojima säger farväl med en trailer till Metal Gear Solid V

Det är inte utan att man blir orolig när recensionskoderna släpps så tätt inpå ett spelsläpp.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är inte utan att man blir orolig när recensionskoderna släpps så tätt inpå ett spelsläpp.

Jag känner ingen oro för spelet men kan det va så att Konami är rädd att rescensenter ska ska uppmärksamma spektaklet med Kojima mm och därför de släpper det så tätt inpå?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Spelet verkar bra men har ingen tid alls att spela igenom de tidigare spelen. Tråkigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

SoL
Medlem

Tvivlar inte en sekund på att detta kommer bli grymt!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelet verkar bra men har ingen tid alls att spela igenom de tidigare spelen. Tråkigt.

Se en sammanfattning på YT om du är intresserad av att spela MGSV!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

Medlem

Hype!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

Jag la inte märke till det förrän någon påpekade det på Youtube :D, jag gillar den sortens humor metal gear solid har, kolla bara på klockslaget 1:44:05 på klippet från metal gear 4, se nedan :D.

https://youtu.be/fPbNi_UxNBw?t=6245

Medlem
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

"Metal Gear Solid"


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

"Metal Gear Solid"

Solid metal gear!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

"Metal Gear Solid"

Solid metal gear!

The ultimate scale!

Medlem
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

Medlem

Han är för bra Kojima, tyck vad man vill om storyn i Metal Gear Solid, han vet i alla fall hur man gör cutscenes i spel, och trailers!

Medlem

hehe robo dick hehe

Medlem

Gah, undra om jag inte måste köpa Peace walker och spela innan jag lirar femman. Om så bara för att ha spelat alla.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har inte spelat ett Metal Gear sen Snakes Revenge på NES. Kommer man ändå hänga med i storyn?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag har inte spelat ett Metal Gear sen Snakes Revenge på NES. Kommer man ändå hänga med i storyn?

Nej

Medlem
Skrivet av Spang:
Skrivet av Hymer:

Jag har inte spelat ett Metal Gear sen Snakes Revenge på NES. Kommer man ändå hänga med i storyn?

Nej

Men det spelar ändå ingen roll. Storyn är så skruvad vid det här laget att man i princip inte förstår någonting ändå.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem
Skrivet av ibib:
Skrivet av Spang:
Skrivet av Hymer:

Jag har inte spelat ett Metal Gear sen Snakes Revenge på NES. Kommer man ändå hänga med i storyn?

Nej

Men det spelar ändå ingen roll. Storyn är så skruvad vid det här laget att man i princip inte förstår någonting ändå.

Sant

Medlem

Det ska tokspelas! Jävlar va bra det verkar!
Drog hem Metal Gear Ground Zero som ligger gratis på xbox one nu och der är ju så sjukt bra!

k3m
Medlem

Jag älskar PSones grafik Den ger ett autentiskt intryck. På grund av suddigheten blir den bättre. Då det lämnar mycket åt fantasin att fylla i luckorna. Såsom detaljer. Jag föredrar ju ändå dagens grafik i spel. Fast samtidigt med så ren och skarp grafik så blir det en illusionsdödare, då grafiken inte kommit så långt att den kan visa vissa detaljer. Eftersom jag borde se detaljer som jag inte ser, då grafiken inte är tillräckligt avancerad för att rita upp detaljerna, så känns det konstlat.

Skribent
Skrivet av starboy83:

Men alltså, roboten har ju en bautapenis? Ingen som reagerat på det? Kolla @3:55 in i videon...

Jag missar aldrig en robotpenis! Det är väl den där pubertala biten som tar emot lite när det kommer till MGS-serien. Med det sagt måste jag köra det här, ska bli spännande.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Här har ni hela Metal Gear storyn från tidigare spelen på 11min

https://youtu.be/22qpIrBJJRY

k3m
Medlem
Skrivet av Ghoztatic:

Här har ni hela Metal Gear storyn från tidigare spelen på 11min

https://youtu.be/22qpIrBJJRY

Toppen

1
Skriv svar