Medlem

Riktigt kul tycker jag hoppas dom släpper fler banor, fiender osv. snart.

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av SubMarine:
Skrivet av Herk:

Alltså jepp, det här spelet är lika bra som Starcraft 2.

För att få reda på hur bra spelet är så läser man recensionen, inte stirrar sig blind på siffran... :evil:

Bra att betygsystemet finns då, då man absolut inte ska använda det.

Butthurt Star Craft fanbois?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det är bara techs som har radar.

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Det är bara techs som har radar.

nej alla haru radar, fast en Tech karaktär har 3/3 i radar, med andra ord ser han gubbar längre ifrån


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Herk:

Alltså jepp, det här spelet är lika bra som Starcraft 2.

Och de är samma sorts spel? Ofan
Starcraft delas ut gratis??? Ge mig adressen så åker jag och hämtar ett ex
Jävla tomte, se saker i lite perspektiv

Medlem

Tycker det var väldigt bra gjort av Valve att ge oss något gratis för en gångs skull. + Credz till valve

Medlem

Ska jag vara ärlig, så är spelet jävligt bra, och roligt med coop. Finns aldeless för lite coop spel till pc, det stora minuset är att det är via äckel steam som man knappt kan adda vänner på för att man måste ha ett skitspel registrerat dvs "köpt" spel- som Cs
alla jag känner hade då samma problem med att adda vänner. Och är det så så är det inte värt att skaffa ett skitspel för att kunna spela detta. Men efter alla omoment så var det roligt, väldigt kortvarigt må jag säga, men roligt så länge det varade. Dom borde ha fler gratis spel på steam om dom ska ha detta problem.

Medlem

Gillar man utmaning kan man alltid köra på svåraste 2pers! Sen är det ett KANON spel som är sjukt kul i början. Om dom skulle köpa maps/kampanjer av spelare, skulle dom kunna pumpa in reklam på banorna och verkligen ha ett spel som är värt att nämna!

12
Skriv svar