Länk till forumet på veckans fråga??

Medlem
Länk till forumet på veckans fråga??

Hej

Är det totalt missat att lägga in en länk från veckans fråga -> forumet där veckans fråga diskuteras? (t.ex på framsidan där man ska rösta, eller sidan efteråt NÄR man röstat)

Nu fick jag gå en lång omväg bara för att hitta till forumet, sen till rätt forum, sedan till rätt sida med trådar. Väldigt onödigt då det hade kunnat lösas med en automatisk länk till tråden.
Prövade tom att söka på veckans fråga och hitta åt nyheten för att se om det fanns en tråd där, men icket.. skitkass sökfunktion också

Tack för mig.

/Fredrik

Redaktör

De diskussionerna förs i nyhetens forumtråd.


signatur
Medlem

Ja, det är ju det jag har förstått, men ska jag behöva leta som en galning i ett forum för att hitta åt den tråden istället för att ha en länk vid forumet istället så jag snabbt kan ta mig till diskussionen utan att behöva leta runt vart forumet finns, vilket forum som gäller, vilken sida bland alla trådar och sedan hitta åt rätt nyhetstråd?

Medlem

Kanske skulle finnas en kommentera-knapp bredvid frågan på startsidan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jepp, en kommenteraknapp, gärna med en liten text som visar hur många svar etc som det kommit till nyheten/omröstningen.
Ska jag (som det står på annat-alternativet) kommentera omröstningen vill jag inte ha 20 steg för att hitta dit när det kan lösas med en direktlänk.

1
Skriv svar