Mega Man Universe förklaras

Robot
Mega Man Universe förklaras

skumt :S kul jobb för killen i mitten...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Ja, det är väl bättre med en tolk än att "göra en Konami" ^^

Medlem

Det är ju Megaman 8-bit deathmatch som gäller!

Medlem
Skrivet av Everchange:

Ja, det är väl bättre med en tolk än att "göra en Konami" ^^

*Låtsas fatta referensen*
HAHA!

ONE MILLION TROOPS!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ett megaman där man kan spela flera olika gubber. Tom en del som inte hör till megaman serien ???
Hoppas att man isf kan spela några roliga bossar


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vägrar dem lära sig engelska?

Medlem

@Vincent_graymore
Översättare tjäner riktigt mycket pengar så jag tror han njuter av sin position.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av speurk:

Vägrar dem lära sig engelska?

Nej det är bara meningslöst att lära sig Engelska i japan när det är bra mycket mer lukrativt att lära sig Mandarin. Av samma anledning som det är mer värdefullt för oss att lära oss Engelska istället för Mandarin även fast det är dubbelt så många i världen som har Mandarin som första språk en Engelska.

Medlem
Skrivet av speurk:

Vägrar dem lära sig engelska?

Jag tycker det är lite komiskt att höra den kommentaren från en som tydligen inte lärt sig svenska ordentligt

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av speurk:

Vägrar dem lära sig engelska?

Jag tycker det är lite komiskt att höra den kommentaren från en som tydligen inte lärt sig svenska ordentligt

Haha xD Tack!

Medlem

Wtf var det där för trailer? Hoppas de förklarade den, för spelet ser galet ointressant ut.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

skumt :S kul jobb för killen i mitten...

Blir sjukt impad av tolkar. Fast oas kan han ju säga lite vad han vill om han inte kommer ihåg vad japanen sa

1
Skriv svar