I väntan på Dishonored II – här är definitiva utgåvan av originalet

Robot
I väntan på Dishonored II – här är definitiva utgåvan av originalet
Medlem
I väntan på Dishonored II – här är definitiva utgåvan av originalet

synd att de är i 30fps


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Är det någon skillnad mot PC-versionen? Typ GOTY där man får allt DLC.

Medlem

Vet inte riktigt varför men Dishonored är nog fan bland top 5 för min del i spelsammanhang, tyckte det var sjukt jäkla kul.
Reveal på Dishonored 2 var utan tvekan det största på E3 enlig mig

Medlem

Äääälskade Dishonored. Kan inte vänta nog på tvåan. Spelade igenom det utan att döda någon eller bli upptäckt en andra gång. Rekommenderar alla att göra detsamma!

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Är det någon skillnad mot PC-versionen? Typ GOTY där man får allt DLC.

Tycker det ser ut som en GOTY version fast på PS4. Om du har PC versionen och allt DLC skulle jag nog inte röra den här.
Men har du inte spelet till PC eller inte vill skaffa det till PC bör du skaffa det till PS4 för att köra igenom spelet.
Det är ett bra spel och helt klart värt att köra igenom.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Givet köp till PS fyran.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Captain_Dracula:

Är det någon skillnad mot PC-versionen? Typ GOTY där man får allt DLC.

Tycker det ser ut som en GOTY version fast på PS4. Om du har PC versionen och allt DLC skulle jag nog inte röra den här.
Men har du inte spelet till PC eller inte vill skaffa det till PC bör du skaffa det till PS4 för att köra igenom spelet.
Det är ett bra spel och helt klart värt att köra igenom.

Okay, har det på X360 och tänkt köpa det till PC för allt DLC men tänkte om PS4-versionen var upphottad men får köra på PC då.

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Captain_Dracula:

Är det någon skillnad mot PC-versionen? Typ GOTY där man får allt DLC.

Tycker det ser ut som en GOTY version fast på PS4. Om du har PC versionen och allt DLC skulle jag nog inte röra den här.
Men har du inte spelet till PC eller inte vill skaffa det till PC bör du skaffa det till PS4 för att köra igenom spelet.
Det är ett bra spel och helt klart värt att köra igenom.

Okay, har det på X360 och tänkt köpa det till PC för allt DLC men tänkte om PS4-versionen var upphottad men får köra på PC då.

Nog är säkert PS4 versionen upphottad men jag tror om du är lite händig och orkar modda kan du nog smälla in 4K texturer och annat skoj och få spelet att flyta på i 60fps i 4K upplösning på PC.

I slutet spelar det nog ingen roll vilken version du kör. PS4 eller PC bör båda ge dig en bra upplevelse i detta underskattade spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar