Trine 3: The Artifacts of Power

Robot
Trine 3: The Artifacts of Power

Bra spel kostar tid, pengar och ambition. Frozenbyte verkar ha fått slut på samtliga konton innan Trine 3 var färdigt.

#trine-3, #frozenbyte


Medlem
Trine 3: The Artifacts of Power

Kerstin, skulle du kunna kolla upp på steam exakt hur många timmar du landade på när spelet tog slut? Vore lättare att avgöra då hur många euro man vill att spelet ska ligga på innan man bestämmer sig för att plocka upp det.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Trine 3 , more like Whine 3 hahahaha ... nej men på riktigt tyckte nästan Trine 2 var lite för långt så detta kanske är något för mig?

Medlem

Mycket synd, jag älskade ettan och tvåan.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tack för recensionen! Låter lite konstigt gjort av Frozenbyte, kanske kollar upp spelet senare när det kanske har kommit lite mer innehåll.

Medlem

Men men... Trine 2 soff-coop på ps4 är ju riktigt roligt med vänner och några öl... Vad hände?

Inaktiv

Jättetrist att serien tagit en sådan mossig vändning. Jag gillade verkligen de bägge föregångarna och jag tycker det fanns mycket potential att utveckla vidare på men av det lilla jag sett verkar de i princip köra på gamla hjulspår inom väldigt många områden.

Det hindrade mig dock inte från att köpa det eftersom det såldes via GOG.com. DRM-fritt ska premieras!

Medlem
Skrivet av Lukan:

Men men... Trine 2 soff-coop på ps4 är ju riktigt roligt med vänner och några öl... Vad hände?

3D

Medlem

Huh. Väl skrivet, Kerstin.

Tråkigt att det blev så här, men samtidigt är det väl dags för något annat än bara mer Trine?

dmn
Medlem

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Medlem
Skrivet av dmn:

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Du menar förutom "3d-perspektivet gör det svårare att fixa pusslen. "? (Som förvisso är en bildtext, men ändå.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av dmn:

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Du menar förutom "3d-perspektivet gör det svårare att fixa pusslen. "? (Som förvisso är en bildtext, men ändå.)

3d-perspektivet berörs i texten:
"Trine 3 är förvisso det första spelet i serien som innehåller tredimensionella miljöer. Men de tycks inte ha kunnat släppa det tvådimensionella upplägget, vilket gör det svårt att röra sig fritt och därmed mycket krångligare att lösa pussel."

Vilket får mig att undra om dmn har läst "kvinnans" recension eller om han bara ville trolla lite i antifeminismens glada namn och påpeka att det inte var en man som skrivit den.

Medlem
Skrivet av Bennii:

3d-perspektivet berörs i texten:
"Trine 3 är förvisso det första spelet i serien som innehåller tredimensionella miljöer. Men de tycks inte ha kunnat släppa det tvådimensionella upplägget, vilket gör det svårt att röra sig fritt och därmed mycket krångligare att lösa pussel."

Ja se där ja. Själv skummade jag bara genom texten men lyckades ändå se bildtexten. Kanske det finns oändligt mycket mer i texten som dmn inte hittat än.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av conthox:
Skrivet av dmn:

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Du menar förutom "3d-perspektivet gör det svårare att fixa pusslen. "? (Som förvisso är en bildtext, men ändå.)

3d-perspektivet berörs i texten:
"Trine 3 är förvisso det första spelet i serien som innehåller tredimensionella miljöer. Men de tycks inte ha kunnat släppa det tvådimensionella upplägget, vilket gör det svårt att röra sig fritt och därmed mycket krångligare att lösa pussel."

Vilket får mig att undra om dmn har läst "kvinnans" recension eller om han bara ville trolla lite i antifeminismens glada namn och påpeka att det inte var en man som skrivit den.

Förmodligen detta. Mörkrädd.

@dmn: TB gör inte recensioner bara så du vet.

Välskriven recension. Verkar vara ett rätt sunkigt lir.

Medlem

Det är värt att köpa på steam-rea om ett tag.. det är inte en total katastrof eller så.

Medlem

Kort=Som byggt för DLC


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

De bubblar om mellan 2/3-5h speltid i recensioner på Steam iaf.

Blir och vänta på en rea innan man plockar upp det här.

Skrivet av dmn:

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Du kanske skulle skala ned på din attityd.

k3m
Medlem
Skrivet av anon_98854:

Det hindrade mig dock inte från att köpa det eftersom det såldes via GOG.com. DRM-fritt ska premieras!

Definitivt

Medlem

Var skeptisk till detta trots att jag gillade föregångarna, med tanke på det nya greppet med 3d och så..
Låter ganska "sant" nu faktiskt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Medlem
Skrivet av dmn:

Kolla TB's recension av spelet. Säger oändligt mycket mer än den här skiten...kvinnan tar ju inte ens upp problemet med 3d-perspektivet.

Så jävla shrekt mannen... lägg ner

1
Skriv svar