Assassin’s Creed: Syndicate försenas till pc

Robot
Medlem
Assassin’s Creed: Syndicate försenas till pc

Har de kanske lärt sig någonting av Unity-skandalen? Eller vill de bara få oss att tro det?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Har de kanske lärt sig någonting av Unity-skandalen? Eller vill de bara få oss att tro det?

Har för mig att nästal alla AC innan Unity släpptes senare till PC.

Medlem

Unity var dock värsta bottennappet hittills.. sjukt dåligt optimerat, till och med för konsoller. Hackar på XBO, ganska oförlåtligt att ett spel hackar på konsoll, när det är gjort för konsoll.


signatur

I drank what?

Medlem

Så länge jag minns har de sagt de ska släppa alla versioner samtidigt och varje gång, någon månad innan release, så blir PC försenad. Det är nästan komiskt vid det här laget hur uppenbart det är planerat sedan tidigare och att de inte avslöjar det förrän "på slutet" av rena PR-skäl. Gör det verkligen sådan skillnad i försäljningen att vara ärliga med det från start?

och ja, Unity var undantaget och det gick ju jättebra!!!111

Medlem

Några veckor? De skulle nog fan behöva några år på sig. Unity är drygt 9 månader gammalt och är fortfarande trasigt. Och då har Ubisoft dessutom fått massvis med feedback från spelare med problem.

Skrivet av Bojkott:

Några veckor? De skulle nog fan behöva några år på sig. Unity är drygt 9 månader gammalt och är fortfarande trasigt. Och då har Ubisoft dessutom fått massvis med feedback från spelare med problem.

verkar dom slutade patcha efter 5, och det är fortfarande skit på rekomenderad hårdvara.. om man inte vill spela i 720p med allt på low.. och då krashar det hela tiden istället.

Skrivet av Bojkott:

Några veckor? De skulle nog fan behöva några år på sig. Unity är drygt 9 månader gammalt och är fortfarande trasigt. Och då har Ubisoft dessutom fått massvis med feedback från spelare med problem.

Jag köpte det för 75:- på CDON för någon månad sedan, har inte testat än. Väntar ett år till, så får vi se.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kan inte bestämma mig om jag verkligen ogillar att Ubisoft hela tiden försenar pc-versionerna av sina spel eller om jag gillar att studion får lite mer tid på sig att polera den.

Jag lutar nog åt det första alternativet ändå, eftersom Ubisofts senaste pc-spel inte direkt kunnat sägas vara polerade. Känns som att Far Cry 4, AC: Unity och Watchdogs hade en hel drös med problem som man ju kan tycka att Ubisofts tusentals anställda borde ha kunnat (få tid att) fixa innan släpp.

Skrivet av Bennii:

Har de kanske lärt sig någonting av Unity-skandalen? Eller vill de bara få oss att tro det?

dom vill få oss att tro det.. och dom flesta är inte tillräkligt smarta för att se genom uppenbara lögner.

Medlem

Jag kommer bli mäktigt förvånad om denna fördröjningen faktiskt kommer innebära att spelet är stabilt överhuvudtaget. Visst behöver det säkert mer tid, men det kanske bara innebär att det går från fullkomligt ospelbart till värdelöst.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Bennii:

Har de kanske lärt sig någonting av Unity-skandalen? Eller vill de bara få oss att tro det?

Har för mig att nästal alla AC innan Unity släpptes senare till PC.

Det stämmer, men en månad extra är gratis typ mot tidigare titlar fick PC spelarna vänta tupp till 6 månader innan dom kunde spela


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

De är rädda som fan, nu när vi kan lämna tillbaka spelen vi köper på Steam. Om de inte respekterar oss som konsumenter så är de i alla fall rädda för oss. I'll take it.

Medlem

Få ska Syndicate fan vara felfritt om vi ska vänta en månad.

Medlem

Gillar absolut vad jag sett av stämningen och den grafiska aspekten av AC Syndicate, med det industriella 1800-talets England, men klasskamp, misär, fattigdom och orättvisor som bakgrund för historien. Kan antingen bli helt fantastiskt. eller så blir det ett pannkaka som med Unity.

Eller så skiter ni i nya spel/tidsperioder och ger mig AC Black Flag 2 istället.

Medlem

Vänta minst ett år innan spelköp från ubisoft


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Chomag:

Gillar absolut vad jag sett av stämningen och den grafiska aspekten av AC Syndicate, med det industriella 1800-talets England, men klasskamp, misär, fattigdom och orättvisor som bakgrund för historien. Kan antingen bli helt fantastiskt. eller så blir det ett pannkaka som med Unity.

Eller så skiter ni i nya spel/tidsperioder och ger mig AC Black Flag 2 istället.

Hade man tagit bort templars och assassins hade Black Flag varit ett helt jävla underbart piratspel.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Jag kan inte bestämma mig om jag verkligen ogillar att Ubisoft hela tiden försenar pc-versionerna av sina spel eller om jag gillar att studion får lite mer tid på sig att polera den.

Jag lutar nog åt det första alternativet ändå, eftersom Ubisofts senaste pc-spel inte direkt kunnat sägas vara polerade. Känns som att Far Cry 4, AC: Unity och Watchdogs hade en hel drös med problem som man ju kan tycka att Ubisofts tusentals anställda borde ha kunnat (få tid att) fixa innan släpp.

Jag är inte emot att PC får spelet senare egentligen om det bara fungerar. Det är just det där systematiska: "Alla versioner släpps samtidigt! någon månad innan release: nej just det PC blir försenat" som stör mig. Säg det direkt istället för att tramsa till det. Känner inte att Rockstar får skit för att de tar 6mån-år innan PC-versioner kommer där.

Medlem
Skrivet av massej:
Skrivet av Ercarret:

Jag kan inte bestämma mig om jag verkligen ogillar att Ubisoft hela tiden försenar pc-versionerna av sina spel eller om jag gillar att studion får lite mer tid på sig att polera den.

Jag lutar nog åt det första alternativet ändå, eftersom Ubisofts senaste pc-spel inte direkt kunnat sägas vara polerade. Känns som att Far Cry 4, AC: Unity och Watchdogs hade en hel drös med problem som man ju kan tycka att Ubisofts tusentals anställda borde ha kunnat (få tid att) fixa innan släpp.

Jag är inte emot att PC får spelet senare egentligen om det bara fungerar. Det är just det där systematiska: "Alla versioner släpps samtidigt! någon månad innan release: nej just det PC blir försenat" som stör mig. Säg det direkt istället för att tramsa till det. Känner inte att Rockstar får skit för att de tar 6mån-år innan PC-versioner kommer där.

Jag tycker nog att Rockstar fick en hel del skit för att det tog 18 månader mellan originalsläppet av GTA 5 och pc-släppet, men jag håller helt med dig om det du säger i övrigt. Det där "Det släpps samtidigt...skojar bara"-tramset är riktigt irriterande.

Medlem
Skrivet av magma:

Vänta minst ett år innan spelköp från ubisoft

Undviker dom helt istället.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Chomag:

Gillar absolut vad jag sett av stämningen och den grafiska aspekten av AC Syndicate, med det industriella 1800-talets England, men klasskamp, misär, fattigdom och orättvisor som bakgrund för historien. Kan antingen bli helt fantastiskt. eller så blir det ett pannkaka som med Unity.

Eller så skiter ni i nya spel/tidsperioder och ger mig AC Black Flag 2 istället.

Hade man tagit bort templars och assassins hade Black Flag varit ett helt jävla underbart piratspel.

Japp håller med, enbart de fantastiska sjöstriderna är värt ett köp.

1
Skriv svar