Snart slutkrigat i World in Conflict online

Robot
Snart slutkrigat i World in Conflict online
Medlem
Snart slutkrigat i World in Conflict online

Ge oss ett nytt World in Conflict! Superba strategispel!

Medlem

Det bästa spelet som nånsin gjorts!
Spenderade över 2000 timmar med det spelet i public games, clan matcher och allt mellan himmel och jord

Medlem

Awesome lir! Är inte mycket för strategi, men WiC ägde! Ge oss WiC2 på dirren!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Bara härliga minnen från WiC


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

R.I.P, ett av mina favorit rts

Medlem

Älskade spelet när det begav sig. Kanske på tiden för en uppföljare?

Medlem

LAN är gott att det finns, finns ju en del lösningar som gör att man kan köra virtuellt lan över nätet idag.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Releasehästryttare

Bara jag som vill ha en remake av ground controll av dem istället för wic 2 ?

Medlem

Det här spelet var verkligen superskoj online. Och allt funka så otroligt smidigt.
Senaste 5 åren dock har jag inte fått kört det, då spelet som är bundet till kontot har jag förlorat användar-informationen till och någon support fanns det aldrig som vilja hjälpa. Jag krångla med det 3-4 gånger innan jag helt gav upp hoppet om en vanlig online-match.

Medlem

Får köra det lite då innan det dör. Är väldigt kul online. Hoppas dom släpper en uppföljare.

Medlem

Jag var i closed beta till WiC till följd av delagande på det vinter-Dreamhack som låg innan releasen. Köpte såklart spelet och njöt. Älskade WiC på alla sätt, storyn var rejält rörande.

Rest in peace, WiC. Må du få en uppföljare som väcker din ande till liv åter.

Medlem

Kära minnen med WiC.
Jag var QA hos Massive i deras gamla lokaler i Malmö för PC versionen och fick vara med som QA på Xbox versionen i deras nya feta lokaler också, grym upplevelse måste jag säga.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag är inte mycket för strategispel, men wic är fantastiskt bra!

Medlem

Det var synd att det inte sålde bättre. I princip alla som spelade verkar ha gillat det starkt, men det tog liksom aldrig fart. Jag tyckte om både kampanjen och multiplayer. Men antalet spelare online sjönk dessvärre rätt snabbt.

Hoppas studion ger sig på ett nytt RTS någon gång i framtiden, för de kunde verkligen sin sak.

Medlem
Skrivet av Devan:

Bara jag som vill ha en remake av ground controll av dem istället för wic 2 ?

Jag håller faktiskt med, jag gillade World in conflict men mycket av upplägget är taget direkt ifrån Ground control och det var inte allt som gjordes bättre. Största problemet i WiC var att varje nytt "Objective" flyttade ens fokus väldigt korta sträckor och man var hela tiden låst vid en liten rämsa av kartan som det aldrig gavs några anledningar att lämna.

Medlem
Skrivet av Devan:

Bara jag som vill ha en remake av ground controll av dem istället för wic 2 ?

GC3 skulle sitta riktigt bra!

Medlem
Skrivet av BoZo:
Skrivet av Devan:

Bara jag som vill ha en remake av ground controll av dem istället för wic 2 ?

GC3 skulle sitta riktigt bra!

JA! Speciellt med tanke på att storyn i tvåan slutade i en cliffhanger.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tur att Wargame-serien finns som är väldigt WiC fast bättre.. och har med SWÄRJE!

1
Skriv svar