Michael Jackson byts ut i Plants vs. Zombies

Robot
Michael Jackson byts ut i Plants vs. Zombies
Medlem

Det var en sak medan han fortfarande levde antar jag. Det kan väl tyckas rimligt, åtminstone, även om det inte är en så stor sak.

Medlem

Ah man kunde väll sett detta som en tribut till honom, vore ju inget fel. Zombie-Michael ,you will be missed.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Stackars zombie, att vara lik wacko jacko kan ju inte vara kul.

Medlem

Helt meningslöst...

Medlem

Kunde dom inte bara gjort som i South Park? Lägga till en text nånstans som säger att det inte är den och den kändisen eller vad det nu står.

Att rätta sig efter vad dom stora bolagen säger är ju bara töntigt och ett tecken på att man lätt kan bli någons bitch. Stå emot och visa lite balls ffs.

Medlem

lol ... ja, inte för att det gör mig något om de byter ut den zombien.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Kunde dom inte bara gjort som i South Park? Lägga till en text nånstans som säger att det inte är den och den kändisen eller vad det nu står.

Att rätta sig efter vad dom stora bolagen säger är ju bara töntigt och ett tecken på att man lätt kan bli någons bitch. Stå emot och visa lite balls ffs.

Lite smått onödigt att riskera att bli stämd på stora pengar för en sån liten grej, nu får du allt skärpa dig.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Är det inte bara kul för MJ att få leva vidare i PvZ? :/ Inte för att det gör mig något, men men...

Medlem

Ah tråkigt, det var ju en kul grej.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Äsch, MJ-Zombien var ju det bästa med hela spelet. Höll på att garva ihjäl mig första gången han dök upp.

Medlem

Jaha, ska de ge sig på Valve snart med då, i och med att de la till hans "monsterdans" i TF2 under Halloween-specialen förra året? :evil:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Synd. Den var ett trevligt inslag i spelet

Medlem

Att Michael Jackson såg ut som en zombie är väl knappast deras fel?

Medlem

Så jävla fjantigt att byta ut den...

Inaktiv

http://www.youtube.com/watch?v=EZvPorCZ0fw

Han är inte död. Han lever!

Dave Dave = Michael Jackson!

Medlem

Det är ju hans "familj" som styr och ställer i dagsläget. Dessa falska människor gör allt för att punga ur alla kronor ur hans namn. Michael Jackson är ett varumärke numera.


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Men gud så löjligt...

Medlem
1
Skriv svar