Nu finns det över 6000 spel på Steam!

Robot
Nu finns det över 6000 spel på Steam!
Releasehästryttare
Nu finns det över 6000 spel på Steam!

Ok , men vad kostar det om man köper alla till full pris ?

Medlem

Det finns mer en 6002, det finns ca 6400 spel faktist, en del inte längre till salu, en del bara sålda i bundles o.s.v dvs '6002' är miss visande.

Finns en person som redan passerat 6200 spel. ( http://steamcommunity.com/id/7extonly )

Medlem

Och 5000 spel är ren dynga, och 500 spel är EA trash (early access) Och resten är väl okej spel

Medlem

Skulle vara kul att se vad det genomsnittliga betyget skulle bli.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ok , men vad kostar det om man köper alla till full pris ?

https://steamdb.info/

Medlem

Oj! Jag har bara 114 st.
Men jag är nöjd ändå.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Oj! Jag har bara 114 st.
Men jag är nöjd ändå.

"Bara" 114? Ja jädrar Jag har 30 st och tycker det är mycket hahaha.

Inte mer än man hinner lira för min del.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Så då fattas det alltså cirka 5 851 spel (om man ska gå efter det MugiMugi skrev), innan jag har alla spel som finns på Steam.

Medlem

Känns jobbigt att jag äger nästan 10% av dem... jädrans steam sales!

Medlem

1080:) så tja...en femtedel har man


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men det finns ju inga spel till pc?/s

Medlem
Skrivet av autograph:

Oj! Jag har bara 114 st.
Men jag är nöjd ändå.

Ja... jag med... det är som att man nästan inte har något spel alls att spela :-(. Allvarligt, känns skit lite. Minns än idag min samling av ps2 spel, var ju iaf 40 plus och hade blivit högre om jag inte sålt rubbet för att sedan köpa nytt några månader senare xD. Med tanke på att jag haft steam sen innan jag ägde ett ps2 så känns det extremt lågt

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det finns mer [sic] en 6002, det finns ca 6400 spel [sic] faktist, en del inte längre till salu, en del bara sålda i bundles o.s.v dvs '6002' är [sic] miss visande.

Det var intressant att det finns mer än 6002 spel. Men det är inte missvisande eftersom både 6003 och 6400 faktiskt är fler än 6002.
,,,,,

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av totte1015:

Och 5000 spel är ren dynga, och 500 spel är EA trash (early access) Och resten är väl okej spel

500 ok spel låter bra för min del!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av totte1015:

Och 5000 spel är ren dynga, och 500 spel är EA trash (early access) Och resten är väl okej spel

500 ok spel låter bra för min del!

Dock jobbigt att sortera ut dom okej spelen med alla dyngspel

Medlem
Skrivet av Incal:
Skrivet av MugiMugi:

Det finns mer [sic] en 6002, det finns ca 6400 spel [sic] faktist, en del inte längre till salu, en del bara sålda i bundles o.s.v dvs &#039;6002&#039; är [sic] miss visande.

Det var intressant att det finns mer än 6002 spel. Men det är inte missvisande eftersom både 6003 och 6400 faktiskt är fler än 6002.
,,,,,

Det var mer en kommentar till källan och inte till denna artikel i sig. Men om man ska kommentera artikeln i sig så är den 2+ månader gammal idag.

Medlem

Vilket är det bästa spelet?

Medlem

Counter-Strike!


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av xverminator:

Vilket är det bästa spelet?

Football Manager-serien, om man ska gå på min speltid! Totalt 3808h, närmast är Dominions 4 med 184h.

FM är livet!

Inaktiv

Jag äger nästan 10% av spelen på steam... Inte undra på att man sällan hittar något nytt och intressant på reorna. Är ju mest indie spel och sånt jag är intresserad av, men alldeles för mycket Early Access på Steam... Orkar ju inte börja köpa fler Early Access spel förrän dom man redan äger har ens blivit färdiga.

1
Skriv svar