6 miljoner skäl att jubla för The Witcher 3-skaparna

Robot
6 miljoner skäl att jubla för The Witcher 3-skaparna

Sålde lika mycket på sex veckor som originalet gjorde på sex år.

#the-witcher-3, #cd-projekt, #the-witcher


Medlem
6 miljoner skäl att jubla för The Witcher 3-skaparna

Inget annat än välförtjänt enligt mig, har just klarat spelet och gett mitt intryck på forumet.

Det bästa och mest minnesvärda spelet jag spelat!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har klarat spelet på Death March! och tagit alla achievements och alla witcher legendary mastercrafted armors/vapen samt har alla potions/oils på högsta tier. Helt klart ett fantastiskt spel med ett fantastiskt universum!

Har småbörjat lite på New Game Plus, men väntar lite spontant på expansioner som dem ska släppa innan jag biter mig tag i spelet igen.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har klarat spelet på Death March! och tagit alla achievements och alla witcher legendary mastercrafted armors/vapen samt har alla potions/oils på högsta tier. Helt klart ett fantastiskt spel med ett fantastiskt universum!

Har småbörjat lite på New Game Plus, men väntar lite spontant på expansioner som dem ska släppa innan jag biter mig tag i spelet igen.

I oktober kommer det mindre av de två och i början på nästa år det andra

Blir ett NG+ för mig också men inte ännu, väntar tills i vinter någon gång då handlingen och allt fått landa lite. Då har vi första expansionen också så känns som det kan passa sådär när kyla och mörker håller världen i sitt grepp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kul! Tvåans mer streamlineade story föll mig bättre i smaken och The Witcher 3 har en del irritationsmoment jag har svårt att släppa. Med detta sagt är ändå The Witcher 3 helt klart i framkant av enligt mig den mest intressanta genren spel som helhet. Och CD Projekt RED har helt tydligt dom rätta prioriteringarna. Du kan finurla en massa sluga sätt att dra in mer pengar från ditt spel. Eller så kan du finurla på hur man gör ett riktigt bra spel som säljer jävligt bra som resultat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Otroligt trist att svinaktigt beteende och lögner belönas på det här sättet. Gissar på att konsolspelare står för majoriteten av dessa miljoner "Öhdööh speel måsste shöpa!".

Medlem

Super impad av detta spelet, speciellt alla saker man kan göra som aldrig tar slut, och allting är unikt på sitt sätt, inte mycket repetition i detta spelet, något jag alltid ha önskat mig.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Otroligt trist att svinaktigt beteende och lögner belönas på det här sättet. Gissar på att konsolspelare står för majoriteten av dessa miljoner "Öhdööh speel måsste shöpa!".

Det är inte "svinaktigt beteende och lögner" som belönas utan ett spel som är fantastiskt på alla sätt.

Men förstår på slutet av ditt inlägg att Du bara lämnat din bro för en stund. Passa dig dock, kanske väntar Geralt på dig när du kommer hem!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det är lite synd om dom pc spelare som alltid ska se allt negativt. För mej är spel på konsol glädje. Om nu pc är så bra som dom säger sluta tjura över småsaker och böja spela i extas tills ni inte orkar vara internet troll längre.

Medlem

Nog bland de sämre spelen jag spelat. Downscaling gjorde ju inte saken bättre, att folk bara accepterar pga av utvecklaren är trist enligt mig. Nu var det dock inte relaterat till varför jag tyckte spelet var tråkigt, men fortfarande viktigt att poängtera.

Medlem

Gillar en grej med dagens pc spelare (inte alla, men vissa) använder datorn för spel, spelar spelen med en Xbox dosa eller annan kontroll. Och pratar sedan skit om konsol världen....

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av kebbe:

Otroligt trist att svinaktigt beteende och lögner belönas på det här sättet. Gissar på att konsolspelare står för majoriteten av dessa miljoner "Öhdööh speel måsste shöpa!".

Det är inte "svinaktigt beteende och lögner" som belönas utan ett spel som är fantastiskt på alla sätt.

Men förstår på slutet av ditt inlägg att Du bara lämnat din bro för en stund. Passa dig dock, kanske väntar Geralt på dig när du kommer hem!

Haha bästa svaret jag någonsin läst! Klockrent!

Medlem

Precis köpt det dödat en stor fågel hittills. Känns helt ok dock strular bilduppdateringen lite när jag rider fort?

Medlem

Downscaling? lol W3 få mitt 980+ i7 4790K att svettas...glöm högre upplösning än 1080p om du vill maxa allt i 60fps om du inte sitter med ett par titans


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Locktail:

Gillar en grej med dagens pc spelare (inte alla, men vissa) använder datorn för spel, spelar spelen med en Xbox dosa eller annan kontroll. Och pratar sedan skit om konsol världen....

Att spela med handkontroll i vissa typer av spel är sällan något som PC-spelare klagar på, även om de flesta (även konsolspelare) naturligtvis inser fördelen med mus och tbord i många spel, tex fps. Det är ofta andra aspekter av konsolbranschen som tas upp när vi vill klaga.

Skrivet av WarpGuN:

Downscaling? lol W3 få mitt 980+ i7 4790K att svettas...glöm högre upplösning än 1080p om du vill maxa allt i 60fps om du inte sitter med ett par titans

Även om Witcher 3 är vackert idag så kan du ju inte förneka att den tekniska nivån sänkts avsevärt från trailermaterialet de visat.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har klarat spelet på Death March! och tagit alla achievements och alla witcher legendary mastercrafted armors/vapen samt har alla potions/oils på högsta tier. Helt klart ett fantastiskt spel med ett fantastiskt universum!

Har småbörjat lite på New Game Plus, men väntar lite spontant på expansioner som dem ska släppa innan jag biter mig tag i spelet igen.

Grymt! Va ligger du på i speltid ca?

Medlem

[quote=Bennii]

Skrivet av Locktail:

Gillar en grej med dagens pc spelare (inte alla, men vissa) använder datorn för spel, spelar spelen med en Xbox dosa eller annan kontroll. Och pratar sedan skit om konsol världen....

Citat:

Att spela med handkontroll i vissa typer av spel är sällan något som PC-spelare klagar på, även om de flesta (även konsolspelare) naturligtvis inser fördelen med mus och tbord i många spel, tex fps. Det är ofta andra aspekter av konsolbranschen som tas upp när vi vill klaga.

Hehe förstår det med, personligen har jag inget problem med kontroll på fps spel. Men nu spelar jag endast konsol. Men vet pros/cons med bägge typer av kontroll till både pc och konsol.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Gillar en grej med dagens pc spelare (inte alla, men vissa) använder datorn för spel, spelar spelen med en Xbox dosa eller annan kontroll. Och pratar sedan skit om konsol världen....

Jaha? Så bättre FPS, snyggare grafik, inställningsmöjligheter, snabbare laddtider, billigare spel etc, spelar ingen roll då? Jag spelar oftast med mus och tangentbord, men vissa spel är helt enkelt bättre med handkontroll, men det innebär ju inte att jag vill spela det på konsol för det, jag har ju fortfarande alla fördelar med PCn, även om jag använder en handkontroll att spela med.

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:

Inget annat än välförtjänt enligt mig, har just klarat spelet och gett mitt intryck på forumet.

Det bästa och mest minnesvärda spelet jag spelat!

Enligt mig den finaste komplimangen en människa kan ge ett spel. Håller med dig till fullo.

Medlem
Skrivet av Cakefirst:

Nog bland de sämre spelen jag spelat. Downscaling gjorde ju inte saken bättre, att folk bara accepterar pga av utvecklaren är trist enligt mig. Nu var det dock inte relaterat till varför jag tyckte spelet var tråkigt, men fortfarande viktigt att poängtera.

Sluta snacka skit och förklara istället varför du tycker spelet är ett av de sämre du spelat? Annars framstår du bara som en tönt som vill negativ bara för att vara negativ.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Gillar en grej med dagens pc spelare använder datorn för spel

... ja?

1
Skriv svar