MAG uppdateras tidigt i augusti

Robot
Medlem
MAG uppdateras tidigt i augusti

Nice! MAG är riktigt roligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Avstängd

Min lillebror spelar detta extremt mycket nu när han har lov så jag antar att det är bra

Medlem

Roligt spel men kraftigt obalanserade domination banor fick mig att sluta spela. Förhoppningsvis fixar dom nu till detta i denna uppdateringen så man kan börja lira igen.

Medlem
Medlem

Kan någon förklara för mig vad för varken spelbutiken eller Webhallen har detta spel? Måste jag beställa det utomlands eller enu värre *suck!* ta mitt feta arsel till Game i tokstan?


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Riktigt kul FPS-spel, gött med updates!

Medlem
Skrivet av Bohica:

Kan någon förklara för mig vad för varken spelbutiken eller Webhallen har detta spel? Måste jag beställa det utomlands eller enu värre *suck!* ta mitt feta arsel till Game i tokstan?

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/97870-mag

Medlem

256 spelare online drog värkligen till sig min uppmärksamhet, men jg är lite osäker på att fixa ett fps till mitt ps3 det känns bara så fel. jag vet att det går att fjärstyra ps3.an från PCn och oxå att man kan koppla in ett tangentbord och mus till ps3an men ja vet inte om det fungerar att spela så, om ngn vet ifall det är möjligt att köra me mus o tangentbord i spel snälla citera.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Bohica:

Kan någon förklara för mig vad för varken spelbutiken eller Webhallen har detta spel? Måste jag beställa det utomlands eller enu värre *suck!* ta mitt feta arsel till Game i tokstan?

Spelbutiken säger att de ska få in det inom en vecka (collector editon)... Och den vanliga 5 augusti.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Bohica:

Kan någon förklara för mig vad för varken spelbutiken eller Webhallen har detta spel? Måste jag beställa det utomlands eller enu värre *suck!* ta mitt feta arsel till Game i tokstan?

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/97870-mag

*kliar sig i huvudet* hur f*n kunde jag missa det? :S haha tack!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

1
Skriv svar