Releaselistan felaktig.

Medlem
Releaselistan felaktig.

Vad är detta? Blir ju nästan irriterad. Inget av dessa spel har släppts idag, och ändå så står det 28 Mars på samtliga.

? Belief & Betrayal Äventyr PC 2008-03-28
? Codename: Panzers - Cold War Strategi/Realtid PC 2008-03-28
? Dracula: Origin Pussel/Äventyr/Skräck PC 2008-03-28
? Golden Axe: Beast Riders Tredjeperson/Action PS3 2008-03-28
? XIII Century: Death Or Glory Strategi/Krig/Realtid/Medeltid PC 2008-03-28

Styr upp detta. Har faktiskt försökt ändra o hjälpa till men inget av det jag skrivit har godtagits.
Fortfarande så står Alan Wake på release 13 Mars vilket inte stämmer heller.

Medlem

Viking släpptes väl ändå idag, en på min friendlist spelade det precis.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Okej tog bort det från listan. Men ändå, Codename Panzers: Cold War har många sagt att det skall släppas 28 Mars. Men det har det inte gjort. Sen har de andra spelen inte släpps i Sverige/Europa, bara i USA för Belief & Betrayal finns redan på torrentsidor.

Antikvitet

Om du anger en trovärdig källa som vi kan kolla upp informationen på så nekar vi sällan bidrag, så jag tror inte du helt talar sanning just nu.

Alan Wake har stått som 31 oktober i en vecka. De övriga du länkade till har jag fixat. Tack för att du sa till.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Om du anger en trovärdig källa som vi kan kolla upp informationen på så nekar vi sällan bidrag, så jag tror inte du helt talar sanning just nu.

Alan Wake har stått som 31 oktober i en vecka. De övriga du länkade till har jag fixat. Tack för att du sa till.

Alan Wake har inte alls stått på 31 oktober i en vecka. Stod 13 Mars för mig förra veckan jag kollade typ i helgen.

Antikvitet

2008-03-14 16:08 skickade en användare in releasedatumet 31 oktober 2008.

2008-03-18 16:58 skickade du in releasedatumet "Okänt".

2008-03-19 11:57 skickade du in releasedatumet "2008".

2008-03-20 08:35 godkände en administratör den första ändringen och nekade de andra två.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Men 31 oktober stämmer inte heller? var har ni fått det ifrån? Releasedatumet är okänt.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Men 31 oktober stämmer inte heller? var har ni fått det ifrån? Releasedatumet är okänt.

För dig har det tydligen varit okänt.. tills nu. Releasen sker nämligen 31:e Oktober precis om det ska och kommer stå i databasen.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar