Spelhösten 2015

Medlem
Spelhösten 2015

November kommer bli den bästa månaden på hela året. Då går jag in i mitt spelrum och kommer inte ut igen på väldigt väldigt länge!

Medlem

Och jag är mer taggad för en liten expansion till tw3 än allt det där.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Fallout 4 och XCOM 2 är väl det enda garanterat spelbara på listan, även om Star Wars Battlefield kan vara intressant. Heroes och Hitman är värt en notis pga sin historia.

Utanför listan hoppas jag på ny version av Dwarf Fortress.

Medlem

XCOM 2 och Fallout 4 för egen del. Men annars var det inte mycket som lockade.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

No man's sky och Fallout 4. Overwatch ser även intressant ut, alltid älskat ET och ETQW spelstil, fast nu med helt olika karaktärer istället.


signatur

- PiDuT

Medlem

Herregud vilken bra spelhöst men hur ska man ha tid för allt det här? Fan, börjar bli vuxen >_>

Medlem

Tomb Raider, Star Wars (kanske), Xcom2, Just Cause 3(!!!) och Hitman är de som intresserar


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

FALLOUT 4!

och lite Rainbow Six: Siege


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Mgs 5
Mad Max
No man's sky

Och många fler, orkar inte räkna upp alla. Men ps4an kommer gå varm. Tur jag köpte en 1tb SSHD och uppgradera lite på den.

Releasehästryttare
Medlem

Måste ha blivit något typofel här... AssCreed står med, det är då fan inget hett spel.

Medlem

Blir en del spel, kommer lira MGS5, Mad Max, One Piece: PW3 och Fallout 4, för att inte nämna spel jag inte börjat på än som Witcher 3 och Arkham Knight.

Medlem

Vafan, släpps det flera spel i höst??
Trodde bara det var FALLOUT 4!

Men varför bry sig om nåt annat


signatur

MattiAceGaming

Kommer hitman redan i dec? HALLELUJA!!!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så många spel på denna list som är omodernt. Pinsamt att ens tillverka sådana numera

Medlem

Jo då, fanns några pärlor, synd bara att man får vänta lite efter mad max, men då har man lite tid att försöka hitta allt, låsa upp allt och uppgradera allt :-). Om spelet är tillräckligt bra vill säga, annars finns ju FF:HW

Medlem

Att plånboken blir glad stämmer bra. Inte ett enda intressant spel.

Medlem

Endast två spel som är intressant för mig, Fallout 4 samt Just cause 3. Inte för att det finns tid att spela men man brukar ju kunna kompromissa ibland

Medlem

Har bara förbokat Blops III och Trackmania Turbo.


signatur

autograph

Medlem

Need For Speed ser misstänkt dåligt ut, men jag har ju alla tidigare...


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr

XCOM 2 alltså... Konkurrerar om årets släpp tillsammans med PoE och Witcher 3 (för min del, dvs).

Hitman får väl gälla lite som en dark horse. Har inget större förtroende efter Absolution, men konceptet är ju alltjämt något som BORDE bädda för succé.

Medlem

Själv har man tagit semester i november för fallout 4 och Rise of the tomb raider.

Testpilot

Surt nog postade de att XCOM 2 är försenat till februari nästa år .. suck!!

Fast kanske bra så man har tid att spela Fallout 4 ordentligt

Medlem

Den hetaste releasen för mig finns inte med på listan vilket jag finner konstigt: Divinity Original Sin till konsol i oktober. Ett av de bästa spelen enligt branchen på PC 2014. varför har den lämnats ute ?

Medlem

Ser mest fram emot Civilization Beyond Earth: Rising Tide. Verkar bli en riktigt bra expansion av det jag sett
Sen är Fallout 4 något man lär köpa

Medlem

Meehh, ser rätt dystert ut. Visst Fallout 4 är väl det enda riktigt intressanta och kanske, kanske No man's sky...

Medlem

Det där Firewatch verkade rätt ballt. Inte hört talas om det förut.

Medlem

Firewatch! Så taggad.för många spel i höst, hur ska man hinna med allt? Behöver Hermiones fickur

Medlem

No Man's Sky kommer väl knappast i år?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

12
Skriv svar