Bevakningen av Wii-lir

Inaktiv
Bevakningen av Wii-lir

Har nyligen fått upp ögonen för Wii:n och jag måste säga att det är en himla kul konsol, har aldrig tidigare upplevt sån stor spelglädje tillsammans med mina polare, något som övriga konsoler inte lyckats med ända fram.

Tidigare har mitt intresse varit störst inom PC-spel i och med att jag är något av en grafiknörd, vilket även ni på FZ verkar vara (inget illa menat)
Jag tror det ligger en tyngd på de grafiktunga spelen på er sida, vilket gör att den rent hårdvarutekniskt klena konsolen Wii inte får lika mycket utrymme, kan det stämma?

Skulle gärna läsa lite mer om kommande Wii-spel som man bör ha koll på och mer kring konsolen, med andra ord fler lila rubriker på förstasidan.


signatur
Inaktiv
Redaktör

Antar att "vi på FZ" är de sex, sju personer som skriver nyheter. Nej, grafiken spelar ingen roll i fråga om vilka spel vi väljer att skriva nyheter eller artiklar om. Vi täcker Wii, 360, PS3 och pc och förhoppningen är att bevaka dessa plattformar någorlunda rättvist.


signatur
Inaktiv

Ni gör ett fint jobb, och på senaste så ser det väldigt jämnt ut måste jag säga!
Får man önska en recension av Mario Kart, antagligen det mest underhållande liret till plattformen idag - dock är det nunchuck + remote som gäller, ratten kan man verkligen slopa.
Tack för övriga kanonrecensioner!


signatur
Redaktör

Mario Kart-recensionen är på ingående.


signatur
Inaktiv

Ni är ju för underbara.


signatur
1
Skriv svar