Någon har klarat hela Fallout: New Vegas utan att heala en enda gång – se den rafflande finalen

Robot
Någon har klarat hela Fallout: New Vegas utan att heala en enda gång – se den rafflande finalen
Medlem
Någon har klarat hela Fallout: New Vegas utan att heala en enda gång – se den rafflande finalen

Nu orkar jag inte direkt kolla igenom, men kör han även utan wait? Sleep? Om isf, duktigt gjort! Visst skulle vara svårt ändå, men görligt

Medlem

Imponerande? Såg lite komiskt ut när han försökte "snajpa" i slow mo med antimaterial rifle


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Helt galet men samtidigt imponerande.
Undrar om jag hade haft tålamodet att köra igenom allt utan att läka mig en enda gång

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Nu orkar jag inte direkt kolla igenom, men kör han även utan wait? Sleep? Om isf, duktigt gjort! Visst skulle vara svårt ändå, men görligt

Började se denna för ett tag sedan (har för mig att FZ har rapporterat om detta förut) och ja, han använder sig inte av wait eller sleep eller något annat sätt att hela hp. Han upptäckte dock att han sakta men säkert får tillbaka hp och därför satte han en true health där han räknade sitt liv varje gång han tog skada och dylikt. Kom den till 0 så skulle han avsluta sitt spel.

Medlem
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av Smoo87:

Nu orkar jag inte direkt kolla igenom, men kör han även utan wait? Sleep? Om isf, duktigt gjort! Visst skulle vara svårt ändå, men görligt

Började se denna för ett tag sedan (har för mig att FZ har rapporterat om detta förut) och ja, han använder sig inte av wait eller sleep eller något annat sätt att hela hp. Han upptäckte dock att han sakta men säkert får tillbaka hp och därför satte han en true health där han räknade sitt liv varje gång han tog skada och dylikt. Kom den till 0 så skulle han avsluta sitt spel.

Oh shit, vilken kille! Imponerad, skulle aldrig palla det... men undrar om man skulle försöka göra något sånt på dark souls, haha undrar hur många försök det skulle ta? Ironman w/o bonfire, på det lite rostig :-P. Men fortfarande, kan inte låta bli att bli imponerad då det i många fall är svårt att undvika skada

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Oh shit, vilken kille! Imponerad, skulle aldrig palla det... men undrar om man skulle försöka göra något sånt på dark souls, haha undrar hur många försök det skulle ta? Ironman w/o bonfire, på det lite rostig :-P. Men fortfarande, kan inte låta bli att bli imponerad då det i många fall är svårt att undvika skada

Redan gjort

http://kotaku.com/dark-souls-player-conquers-his-own-tougher-...

No blocking with a shield
No getting hit
No leveling up
Defeat every ground enemy with melee attacks
No ranged weapons
New Game Plus 7 (each time you beat the game, the enemies become harder)
Cursed (half health)
No pyromancy (fire magic that makes many enemies trivial)
No red tearstone ring (increase attack strength by 50% at low health)

Alltså inte bara utan healing, om en enda fiende träffar honom en enda gång så... puff, slut.

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Smoo87:

Oh shit, vilken kille! Imponerad, skulle aldrig palla det... men undrar om man skulle försöka göra något sånt på dark souls, haha undrar hur många försök det skulle ta? Ironman w/o bonfire, på det lite rostig :-P. Men fortfarande, kan inte låta bli att bli imponerad då det i många fall är svårt att undvika skada

Redan gjort

http://kotaku.com/dark-souls-player-conquers-his-own-tougher-...

No blocking with a shield
No getting hit
No leveling up
Defeat every ground enemy with melee attacks
No ranged weapons
New Game Plus 7 (each time you beat the game, the enemies become harder)
Cursed (half health)
No pyromancy (fire magic that makes many enemies trivial)
No red tearstone ring (increase attack strength by 50% at low health)

Alltså inte bara utan healing, om en enda fiende träffar honom en enda gång så... puff, slut.

.... o.O sick! Alltså jag vet att det gjorts flera gånger, menade bara för personlig utmaning ^^. Men den där snubben... helt... jag saknar ord

Medlem

haha att folk bara orkar spela på detta sätt....

Medlem
Skrivet av Smoo87:

.... o.O sick! Alltså jag vet att det gjorts flera gånger, menade bara för personlig utmaning ^^. Men den där snubben... helt... jag saknar ord

Ja, lite sugen på spela igenom Dark Souls själv en gång till och köra igenom DLC:n med denna gången, aldrig blivit av att jag orkat med den riktigt.
Och eftersom jag lagt ner runt 200 timmar på det spelet så vore ju kul med lite extra utmaningar för att göra det spännande.

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Smoo87:

.... o.O sick! Alltså jag vet att det gjorts flera gånger, menade bara för personlig utmaning ^^. Men den där snubben... helt... jag saknar ord

Ja, lite sugen på spela igenom Dark Souls själv en gång till och köra igenom DLC:n med denna gången, aldrig blivit av att jag orkat med den riktigt.
Och eftersom jag lagt ner runt 200 timmar på det spelet så vore ju kul med lite extra utmaningar för att göra det spännande.

Bara 200? Pff färsking. Jag har ingen koll riktigt, men skulle inte förvåna mig om det är över 1000 timmar

Medlem

Så det dök upp en nyhet om det endå

Följt Jon igenom hela serien, sjukt underhållande. Tror vi var många som inte trodde han skulle klara sig igenom hissfärden i Lonesome Road-DLCet. Tji fick man för det.

För övrigt ska han göra samma sak med Fallout 3 nu!

1
Skriv svar