skriva en Mad Max recension

Medlem
skriva en Mad Max recension

Jag är sugen på att skriva en recension om Mad Max (spelet) för skojskull, undrande om ni där ute skulle vilja läsa den?

Den kommer ju bli lite sen, men tänkte att jag kanske kunde få lite kritik och så på mitt skrivande. Sedan är det alltid rolig att få ut något nytt och lära sig kanske nyare sätt att skriva på.

Så kommentera gärna om ni skulle vilja läsa den, annars så får det bara bli en recension för mina egna ögon.

#blogg

Medlem
skriva en Mad Max recension

Filmen eller spelet? för om det gäller filmen kan jag skriva en kortfattad.

Den är helt jävla bedrövlig.


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:

Filmen eller spelet? för om det gäller filmen kan jag skriva en kortfattad.

Den är helt jävla bedrövlig.

Tyckte filmen överträffade mina förväntningar med råge och långt mycket bättre än de gamla sunkfilmerna med hela tre rader dialog.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Tyckte filmen överträffade mina förväntningar med råge och långt mycket bättre än de gamla sunkfilmerna med hela tre rader dialog.

Din hjärna måste ha misstolkat den visuella informationen från dina ögon... Jag kan inte finna någon annan förklaring.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av Pierre:

Filmen eller spelet? för om det gäller filmen kan jag skriva en kortfattad.

Den är helt jävla bedrövlig.

Jag kan förstå att man tycker det. Den hade vissa problem, och kanske var det för mycket fokus på action, men den funkade ganska bra för dagens publik. Jag hade gärna sett lite mer karaktärsutveckling.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den nya filmen var helt okej, den var inte som de gamla.

Dock så är de gamla nostalgi och kult för många. Så jämföra en ny tappning med den gamla funkar aldrig. För de gamla kommer nästan alltid vara bättre, inte för att den kanske är det skådespelarmässigt eller teknikmässigt. Utan för att den har oftast gamla skådespelare man är uppvuxen med.

Tom Hardy är en som jag tycker om väldigt mycket, som jag kommer följa genom hela hans skådespelar karriär. För att han kan verkligen agera, men jämföra honom med Mel Gibson, är inte rättvist.

1
Skriv svar