Nya bilder på Dungeon Siege 3

Medlem
Nya bilder på Dungeon Siege 3

En av dom extremt få hack å slakt spel jag har gillat, så länge dom håller lika bra flyt i detta så lär jag inte bli besviken.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

En av dom extremt få hack å slakt spel jag har gillat, så länge dom håller lika bra flyt i detta så lär jag inte bli besviken.

+1

De här screenshotsen var ju "up close and personal", men jag antar att man kommer att köra det mestadels i en lite mer distanserad kamera som i DS1 & 2.

Anyways, ser fram mot detta.

Medlem

Sweet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

1:an var rolig medans 2:an var ett av de sämsta spel jag någonsin spelat, man får ju hoppas att 3:an går tillbaks till det ursprungliga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

1:an var rolig medans 2:an var ett av de sämsta spel jag någonsin spelat, man får ju hoppas att 3:an går tillbaks till det ursprungliga.

Håller med.
1an var riktigt underhållande bra medans 2an var rätt kasst.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Angående 2:an så var väl ingen förvånad när det visade sig vara dåligt. Om man kollar lite på Cave Dog/Gas Power games meritlistor så ser man att de inte kan göra två spel i rad som är bra.

Total Annihalation = Briljant
Total Annihalation Kingdoms = Dynga
DS = OK
DS2 = Dynga
SupCom (+exp) = Briljant
SupCom2 = Kriminellt dåligt

Hur de lyckas med detta är ett mysterium..
Nu så har ju Obsidian tagit över och detta kommer med största säkerhet leda till ett spel med massor med bra ideér som tyvärr släpps 1år för tidigt med buggar och spelmekanik som inte riktigt levererar.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Men va f.....
Läste Dungeon Keeper III. Blev ju helt exalterad ett tag där.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Är jag den enda som faktiskt gillar DS2 riktigt, riktigt mycket? Helt underbart spel. Och GasPowered/Chris' andra spel är ju helt fantastiska. TA, SupCom...

Medlem

En fortsättning på ettan tack!

Medlem
Skrivet av Randor244:

Är jag den enda som faktiskt gillar DS2 riktigt, riktigt mycket?

Håller med dig till fullo. 2:an var ju skitbra! Har visserligen inte lirat 1:an...

Edit: Hur kommer det sig att rubriken säger "Första bilderna..." när det finns bilder i arkivet från 2010-06-07??

Medlem

bara de har co-op så

Medlem
Skrivet av PheliCan:
Skrivet av Randor244:

Är jag den enda som faktiskt gillar DS2 riktigt, riktigt mycket?

Håller med dig till fullo. 2:an var ju skitbra! Har visserligen inte lirat 1:an...

Edit: Hur kommer det sig att rubriken säger "Första bilderna..." när det finns bilder i arkivet från 2010-06-07??

Första skärmdumparna SÅKLART!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Ser mysigt ut, har dock aldrig spelat DS1 eller 2... Är det värt det?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Jag älskade DS2. Roligaste Co-op och hyffsad story, skilltree m.m

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Ser mysigt ut, har dock aldrig spelat DS1 eller 2... Är det värt det?

1:an bör du spela men 2:an kan du lugnt skita i, det är inget att ha.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av V1per:
Skrivet av Tpiom:

Ser mysigt ut, har dock aldrig spelat DS1 eller 2... Är det värt det?

1:an bör du spela men 2:an kan du lugnt skita i, det är inget att ha.

Man kan bli avskräckt av början av DS2 men när man kommit förbi prologen och en bit in i spelet blir det hur bra som helst.

Medlem

Hoppas dom gör det lite mer avancerat med många skills att använda. Hack and slash är roligt men ofta har man för lite attacker och skills att använda tycker jag.

Medlem

undra om dom komemr beholla flera heros som dom tidigare har läst för himmla länge sen att om det skulle bli ett ds3 så skulle man bara ha en hero


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

DS1 var en trevlig upplevelse, men DS2 lämnade en bitter smak i munnen, har inga stora förhoppningar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Stort jävla meh. Det här kommer inte bli speciellt bra känner jag på mig. Tyvärr.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av morfin91:

undra om dom komemr beholla flera heros som dom tidigare har läst för himmla länge sen att om det skulle bli ett ds3 så skulle man bara ha en hero

Najs stavning....

OnT; tips från coachen: ha inga höga förväntningar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

1:an var rolig, 2:an sög, får se i vilken kategori 3:an hamnar i.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag och en polare spelade just igenom DS2, och ska just börja på expansionen. Tyckte 2:an var rätt rolig, utom lootsystemet. När man väl började använda pets osv blev det riktigt roligt.

Fattar inte varför folk ogillar det. Oh, well.

Medlem

Ettan har ju sin plats i minna yngre spelminnen som ett fränt co-op H&S spel .. Och 2an har lirats ett x antal gånger ..
I min mening det bästa/nyaste co-op H&S spel man kan lira i dagen läge .. . Längtar efter D3 och DS3


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar