Helgdiskussion – Vilka är dina guilty pleasure-spel?

Robot
Helgdiskussion – Vilka är dina guilty pleasure-spel?
Medlem
Helgdiskussion – Vilka är dina guilty pleasure-spel?

Har nog inga sådana men kanske Heroes of Might & Magic 6 då. Det är ju nästan bara 3:an som ska vara ok att gilla i den serien. Jag spelade sexan 237 timmar enligt Steam.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag har gjort mig skyldig till nedladdning av obskyra Skyrim-moddar. Räknas det?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Clicker Heroes (Steam). Hjärndött men kul tidsfördriv.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Sims är nog spelet som inte är "ok" för en kille att gilla. Men ibland blir jag sugen på sitta och pilla med husbyggarläget.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Gillade AssCreed Unity, Hill Climb Racing är bästa mobil spelet, Spelar Angry birds 2 lite FÖR mycket nu. Phu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem
KoP
Medlem

Cook, serve, delicious. -_-

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Sims är nog spelet som inte är "ok" för en kille att gilla. Men ibland blir jag sugen på sitta och pilla med husbyggarläget.

Samma här, har Sims 4 på Origin och ibland blir jag bara sugen att gå in och spela.

Inaktiv

Kan inte riktigt komma på något spel men Far Cry 2 har jag spenderat många timmar i när det var nytt och det var riktigt roligt då men jag kan förstå nu varför det inte är ett superbra Far Cry.

Medlem

Precis som marcus8958 har The Sims (bara ettan) varit ett sånt spel jag förr i tiden hade mycket kul med...lite motvilligt.

Hade ett på mobilen som hette Soccer Star tror jag. Visste inom mig att jag blev lurad varje gång jag köpte nya skor eller bättre tränare men j*rnsp*kar va kul det var. Blev nästan 400kr innan jag vunnit Serie A med Pastorinho och kunde äntligen lägga skorna på hyllan. Sambon fick aldrig veta vad jag spenderat motsvarande 200 blöjor på.

Medlem

Angry birds olika inkarnationer har roat mig fantastiskt.
Dock är det ett tag sedan nu och jag testade 2an men kändes bara inte rätt.

Angry Birds Space är nog det bästa


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Minion Rush på mobilen är mittt nya sitta-och-skita-spel.

BANANAS!

Medlem

theHunter är ju ett spel jag gärna lägger några timmar i.
Har också lagt ett par tusenlappar på diverse utrustning och vapen, något som folk generellt sett inte tycker om


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Brukar snarare vara så att jag ogillar populära spel, men jag tycker att Dragon Age 2 var riktigt roligt, och Mass Effect 2-3 var fantastiska om man tänker på helheten.

Medlem

Inget just nu. Närmsta borde väl vara Star Wars: Uprising, men skäms inte ett dugg för att jag brukar spela mobilspel ibland (vissa verkligen beroendeframkallande)

ELF
Medlem

Simcity (5). Men skulle som sagt vilja ha valet att spela på större kartor än flera mindre.

The Sims 4. Har dock inte börjat spela det än, men det ligger där i Origin biblioteket och väntar på mig.

Clicker Heroes (webbläsaren) som nämndes tidigare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag gillar Heroes of the Storm mer ärn DotA 2

Har kompisar som spelar och lär mig DotA 2 men jag saknar enkelheten i HotS


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Boom Beach på mobilen..

Medlem

Jag skäms inte ett dugg för att säga att jag gillar "Far Cry 2" mer än både ettan och trean, tycker att det är ett underbart spel som fortfarande gör mig spelsugen.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Jurassic World the game spelar jag mycket på plattan och har lagt ut för mycket pengar på den skiten haha


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Fallout Tactics är nog min favorit i hela serien:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Tap Adventure och Hearthstone. Tap Adventure till iOS är ganska skoj och snabbt Ingen block som tvingar dig till att betala för att komma vidare. Valfria ads.


signatur

- PiDuT

Medlem

Kingdom Rush-spelen, räknas det?

Jag gillar tower defence-spel skarpt och Kingom Rush-varianterna är riktigt skoj att plöja igenom. Fast jag spelar aldrig på mobilen utan det brukar bli Kongregate i webbläsaren på PC:n.

Medlem

Yu-Gi-Oh!-spelen till Nintendo DS.

Plant vs Zombies 2 - iOS

Medlem
Skrivet av Norrin:

Cookie Clicker - åh herre gud.

http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/

Wow slutade för ett år sen och vågar inte ens gå in på sidan längre för det var så beroendeframkallande.

Medlem
Medlem

Castle of illusion starring Mickey Mouse (Megadrive)...spelar igenom det iaf en gång varje år, för att man helt enkelt transporteras tillbaka till den glada barndomen.

12
Skriv svar