Tester och betyg

Medlem
Tester och betyg

okay, jag har letat igenom en del av forumet och har inte sett denna fråga innan.

Jag tycker den nya stilen på testerna är jättebra MEN kan ni inte ta bort att ni visar betyget längst upp på sidan?
Jag vill inte gärna veta betyget förrän man läst igenom allt och för dom som vill veta är det ju bara att scrolla längst ner direkt.

tack^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Redaktör

Nej, betyget kommer inte tas bort upptill. Att lägga det överst är ett medvetet beslut - tydligare, enklare för de som struntar i texten och om man vill hålla det helt hemligt tills man tagit sig igenom hela texten måste vi dölja det helt.


signatur
Medlem

Angående tester och betyg, var har toppbetygen tagit vägen? Tidigare fanns det ju en sida med allt som fått toppbetyg men nu verkar den som bortblåst.

Medlem

Körde en AdBlock på betyget längst upp, så nu ser jag det inte.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Arvid:

Angående tester och betyg, var har toppbetygen tagit vägen? Tidigare fanns det ju en sida med allt som fått toppbetyg men nu verkar den som bortblåst.

Ja, det stämmer, vad har ni gjort med den?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Betygen hittas i speldatabasen. Klicka på betyg-rubriken för att sortera på det. Vill du ha en särskild plattform väljer du den först och sorterar sen på betyg.


signatur
Medlem

Aha, okej, tack


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar