Se actionspäckad gameplay från Cliff Bleszinskis shooter Lawbreakers

Robot
Se actionspäckad gameplay från Cliff Bleszinskis shooter Lawbreakers
Medlem
Se actionspäckad gameplay från Cliff Bleszinskis shooter Lawbreakers

Ja, jag skulle ljuga om jag sa att det inte började rycka lite i baugetten, så att säga..

Geeks Gaming
Skrivet av Eight08:

Ja, jag skulle ljuga om jag sa att det inte började rycka lite i baugetten, så att säga..

Jo de började kännas lite i korvbrödet här också.
Ser mycket intressant ut... kanske kan göra sig av med lite av besvikelsen som heter CoD(Som vanligt).
De ser framförallt snyggt ut. Frågan är mer hur annorlunda gentemot Overwatch de kommer bli.

Medlem

Jag älskar dem här "vi kör en utannonserings trailer för att utannonsera att det kommer ytterligare en trailer snart" hype traditionerna.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hmm. Lite väl mycket Overwatch över det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Hmm. Lite väl mycket Overwatch över det.

Och Overwatch är lite väl mycket Team Fortress.
Tycker det är roligt att det börjar komma lite fler såna här spel som lånar både lite från UT och annat trevligt, tror att det kan bli riktigt roligt!

Medlem

Såg ju galet roligt ut.

Medlem

Shit, mitt intresse för Overwatch försvann precis helt till förmån för det här spelet!

phi
Medlem

Det får ett väldigt skeptiskt "nja" från min sida.

Medlem

Inte imponerad, ser ut som en blandning med TF och andra multispel men med lite nya tweaks.

Jag gillar det givet "köp", men det är ju gratis, så man får väl skriva "given nedladdning" (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av radiuz:

Inte imponerad, ser ut som en blandning med TF och andra multispel men med lite nya tweaks.

Du kan reducera vilket spel som helst till en blandning av tidigare spel men även det tidigare spelen är ju blandningar av sina föregångare. TF tex. skapades genom att kombinera ett par redan existerande moddar till Quake 1.

Det som gör det intressant är ju hur man har blandat.

Detta spelet har återinfört grappling hooks, något som jag har saknat väldigt länge och som gör hela skillnaden för mig.:)

Skrivet av Ahris:
Skrivet av radiuz:

Inte imponerad, ser ut som en blandning med TF och andra multispel men med lite nya tweaks.

Du kan reducera vilket spel som helst till en blandning av tidigare spel men även det tidigare spelen är ju blandningar av sina föregångare. TF tex. skapades genom att kombinera ett par redan existerande moddar till Quake 1.

Det som gör det intressant är ju hur man har blandat.

Detta spelet har återinfört grappling hooks, något som jag har saknat väldigt länge och som gör hela skillnaden för mig.:)

Grappling hooks är som ketchup på pasta. Ett måste.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

TeamFortress, Overwatch, Quake III Arena, Dirty Bomb, Titanfall, BRINK... ska jag fortsätta med listan?

Unikt? Ne, vad är det för något?

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

TeamFortress, Overwatch, Quake III Arena, Dirty Bomb, Titanfall, BRINK... ska jag fortsätta med listan?

Unikt? Ne, vad är det för något?

Precis, felet med alla de där spelen är att de saknar grappling hooks.

Skägg.
10 Chambers

Mer intresserad av detta än nya UT.


signatur
Medlem

Just Cause, har ju grappling hooks.


signatur

autograph

Medlem

1:04 <- Cronos gör en rocket jump. Enough said.

Medlem

Ser fläskigt ut! More! Baguetteryck confirmed.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer intresserad av detta än nya UT.

Har jag missat att det kommer ett nytt UT?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer intresserad av detta än nya UT.

Har jag missat att det kommer ett nytt UT?

Du har missat att det kommer ett nytt UT.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer intresserad av detta än nya UT.

Jasså? Varför?

Mer intresserad av nya mainstrean än gamla reboots?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer intresserad av detta än nya UT.

Jasså? Varför?

Mer intresserad av nya mainstrean än gamla reboots?

Flera anledningar

Jag spelade främst UT2K4 och det nya verkade luta sig mer mot 2K3, av det jag testat. Saknar dodgejump! Och det kändes helt ärligt lite gjort och daterat.

Skulle inte påstå att detta osar unikt men någonstans mellan grappling hooks och rocket jumps föddes ändå ett intresse.


signatur
Medlem

Såg mer ut som UT än vad UT2k4 gjorde, vilket är bra. Tror detta kan bli något


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Preed:

Hmm. Lite väl mycket Overwatch över det.

och där är ett problem i att du säger overwatch, overwatch har tagit ifrån många andra spel precis som alla andra.

och du kan räkna med overwatch kommer bli noob handikappat så inte dåliga fps spelare känner sig dåliga.

och detta blir kanske mer där den ej särbandlar folk, för tidigt att säga men vi känner alla blizzard, och det handlar mer om ifall att dom väljer att särbehandla alla i detta spelet än blizzard i sitt overwatch.

1
Skriv svar