Borderlands blir film

Robot
Medlem
Borderlands blir film

Lionsgate är ett av mina favoritproduktionsbolag, så jag håller tummarna!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

How about No.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Medlem
Medlem

bara de hittar på en ny story isf, finns ju gott om valmöjligheter i det universumet

Medlem

Awsome!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Nej, men för i jävla helvete! Kan inte filmbolagen komma på något UNIKT?! Fast jag antar att de inte ens vet vad det är för något ord. De har aldrig hört talats om det...

Medlem

Kan väl vara ok, sålänge de bibehåller samma humor och helst en del av estetiken (även om det inte blir exakt samma estetik).

Medlem

why god? what have i done to deserve this


signatur

biltemakörv

Medlem

Kanske något Guardians Of The Galaxy liknande?

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Nej, men för i jävla helvete! Kan inte filmbolagen komma på något UNIKT?! Fast jag antar att de inte ens vet vad det är för något ord. De har aldrig hört talats om det...

Helt rätt...jag hoppas Hollywood slutar göra filmer baserade på spel/böcker...

...eller inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara det inte blir en CGI-kavalkad utan substans. Ta tillvara på den speciella humorn och Mad Max-känslan istället.

Medlem

Håller tummarna. Borderlands har möjlighet att bli ett jäkligt rolig action rulle

Medlem
Skrivet av Freffo:

Mad Max

.... du ber om något som redan finns... filmerna kom långt före spelet

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Freffo:

Mad Max

.... du ber om något som redan finns... filmerna kom långt före spelet

Nu tror jag iofs det lite var hans poäng


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tveksam till att de vågar gå så långt, och göra det så galet, som behövs för att göra spelet rättvisa.

Lär väl istället bli random actionrulle som är bortglömd månaden efter.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Smutsig postapokalyptisk cowboyaction. Med mycket humor.

Detta är något rodriguez och tarantino borde få sätta tänderna i.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Smutsig postapokalyptisk cowboyaction. Med mycket humor.

Detta är något rodriguez och tarantino borde få sätta tänderna i.

EXAKT min tanke!

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Nej, men för i jävla helvete! Kan inte filmbolagen komma på något UNIKT?! Fast jag antar att de inte ens vet vad det är för något ord. De har aldrig hört talats om det...

Den dagen konsumenter slutar betala för inoriginellt material och uppföljare skall du se att det inte dröjer lång tid förens Hollywood slutar slänga pengar på detta.

1
Skriv svar