Väntans tider...

Medlem
Väntans tider...

Sitter just nu och väntar på att Mad Max ska släppas på Steam. Blir dock lite orolig när jag ser att det står att det blir tillgängligt först vid 12 inatt. Vore ju just typiskt, då idag är sista dagen på min föräldraledighet, och jag av den anledningen inte kan sitta uppe inatt och spela. Någon som vet om tidsangivelsen på Steam brukar stämma (på timmen alltså), och om det i så fall är läge att ge upp hoppet med en gång?

Igår beställde jag även hem lite kläder till mig och Lillan, så att vi ska vara redo inför 10e November. Tänkte att jag ska försöka slänga upp en bild senare där hela familjen är kittad och klar, redo att ge sig ut i "The capital Wasteland".

Ha det bäst sålänge, the waiting continues!

"War, war never changes"

//Sviskonet

#blogg


signatur

Because war, war never changes
//Sviskonet

Medlem
Väntans tider...

Varför sitta o vänta redan idag? Det ska ju släppas först imorrn. Alltså tidigast kl 00:00:01, den 1:a september, fullt normalt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Steam visar lite dumt, nu (18:24) säger den approximately 7 hours. dvs kl 19:01 säger den approximately 6 hours, så efter lite snabb huvudräkning blir det 01:00 tisdag 1/9, så ska du spela vid release blir det en seg dag på jobbet imorgon

Medlem

Insåg precis hur puckad jag varit, lita inte på Steam

Får vänta till imorrnkväll helt enkelt Jaja, dagens lärdom blir ju "Always check your sources" helt klart


signatur

Because war, war never changes
//Sviskonet

1
Skriv svar