Äntligen – WoW: Warlords of Draenor får flying mounts

Robot
Äntligen – WoW: Warlords of Draenor får flying mounts

I morgon är det fritt fram att flyga igen – när du fixat Blizzards flygcertifikat.

#world-of-warcraft-warlords-of-draenor, #blizzard, #world-of-warcraft


Medlem
Äntligen – WoW: Warlords of Draenor får flying mounts

Slutade spela ett litet tag efter lanseringen av WoD... just för att invänta nytt material. Och detta. Så nu är det kanske dags för en återvändning.

Medlem

Patch 6.2.2 kommer bara till US servrarna idag, EU får patchen imorgon om jag förstått det rätt.

Dec
Medlem

Inte förrän imorgon får vi européer patchen dock!


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem
Skrivet av Exxo:

Slutade spela ett litet tag efter lanseringen av WoD... just för att invänta nytt material. Och detta. Så nu är det kanske dags för en återvändning.

Då har du rätt mycket att göra innan för att kunna flyga i WoD.

Redaktör
Skrivet av blackmyin:

Patch 6.2.2 kommer bara till US servrarna idag, EU får patchen imorgon om jag förstått det rätt.

Skrivet av Dec:

Inte förrän imorgon får vi européer patchen dock!

Tack! Nyhet uppdaterad.


signatur
Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Exxo:

Slutade spela ett litet tag efter lanseringen av WoD... just för att invänta nytt material. Och detta. Så nu är det kanske dags för en återvändning.

Då har du rätt mycket att göra innan för att kunna flyga i WoD.

Om du syftar på kraven här http://www.wowhead.com/achievement=10018/draenor-pathfinder så är det inte mycket att göra. Hälften är klart, om inte mer.

Medlem

Mest Reputation-nötandet som tar tid, men tar inte jättelång tid om man vet vart/hur.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Gött, när möjligheten att flyga väl kommer så har man ingenting kvar att flyga till...

Jag gillar det nya upplägget, bli level 100 och utforska allt, sen kan du flyga. Men det måste komma snabbare, inte som expansionens sista uppdatering.


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Megadelux

Då kanske man ska starta upp sina 10 bots igen och fara.

Medlem

Undrar hur många som förstod referensen till sällskapsresan i facebook länken ^^ OnT: Säger som många andra att det kom alldeles för sent för att vara behagligt. Hörde att dom skulle göra samma sak i Legion, får bara hoppas det inte tar närmare ett år då med bara. Dom kan ju släppa flying i samma patch som sista/näst sista raiden som dom släpper åtminstone.

Inaktiv

Varför vill man flyga i Draenor? Mer än att ta sig till world bossar finner jag inte intresse för.. varför vill du flyga?


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem
Skrivet av Ankapaplanka:

Varför vill man flyga i Draenor? Mer än att ta sig till world bossar finner jag inte intresse för.. varför vill du flyga?

Utforska, snabbare transporter och sneaky ganking i startzonerna kan jag se som fördelar


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Kul, då mountar vi upp i morrn då

Medlem

Ground mount gör för en bättre upplevelse, flying sent på det här viset är ok. Jag hoppas de följer samma trend i Legion.

Medlem

Äntligen...? Flying är nog en av de saker som har förstört WoW mest...

1
Skriv svar