Robot
Just Cause 3

En actionbomb sprängfylld av saker att utforska och döda. Så varför sabba det med trist poängjakt?

#avalanche, #just-cause-3


Medlem
Just Cause 3

Helt mållös.
Längtar ofantligt mycket.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Helt mållös.
Längtar ofantligt mycket.

Samma här.
Uppgraderingsmekaniken låter lite tråkig dock. Hade varit bättre om man låste upp saker efter en viss tid eller ha använt den saken tillräckligt mycket.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Kanske värt att poängtera att den tredje delen i serien inte är utvecklat av den svenska huvudstudion utan av deras "nystartade" New York-del.

Medlem

Då hoppas jag att det du fick testa inte representerar hela spelet. För Just Cause 2 var riktigt kul när man ville röja runt och orsaka kaos.

Avstängd

Just Cause 3 har 3 saker. Nya bättre fysiken, förstörelse och Sandlåda 100%.

Det luktar årets spel enligt mig.

Medlem

Hoppas att det inte är lika kasst som tvåan där ingenting sparades i världen. Inget safe house. Man kunde köra sönder alla fordon sen var dom hela efter ny laddning. Hade det varit mer som gtav i det läget hafe det varit bra,

Skribent
Skrivet av Bennii:

Då hoppas jag att det du fick testa inte representerar hela spelet. För Just Cause 2 var riktigt kul när man ville röja runt och orsaka kaos.

Det gör det inte. Det är helt frivilliga utmaningar i spelet som kan skippas om man så vill, eller bara göra så pass många så man har de uppgraderingar man vill ha.

De visade också upp en hel del gött kaos, och det såg sjukt roligt ut. Det var så klart det jag hade velat leka med, men det fick jag bara se men inte röra

Skribent

Kan ju lägga till att Mad Max har ett liknande uppgraderingssystem där man får tokens genom att göra utmaningar. Verkar vara en lösning Avalanche tror på.

Medlem

Kan de implementera utmaningarna i själva spelet, att man kan få någon sorts poäng för hur man spelar och utför vissa saker under pågående uppdrag osv. kan det bli hur kul som helst.
Det är inte fy skam att behöva röja lite arkad style för att kunna låsa upp bättre färdigheter osv. Men hoppas de slopar de här sakerna som egna moment i spelet, som det verkade vara nu.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar