Officiella WRC-titeln på rörlig bild

Robot
Medlem
Officiella WRC-titeln på rörlig bild

Terrängen ser ut som ett spel från iaf tidigare än 2005, och fysiken ser verkligen inte imponerande ut. Nu ska man väl inte döma det för tidigt men men..

Ett ordentligt WRC spel behövs fan, RBR börjar bli daterat.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Terrängen ser ut som ett spel från iaf tidigare än 2005, och fysiken ser verkligen inte imponerande ut. Nu ska man väl inte döma det för tidigt men men..

Ett ordentligt WRC spel behövs fan, RBR börjar bli daterat.

Tänkte exakt samma sak gällande det grafiska. Känslan må vara det viktigaste, men man har ju vissa krav/förhoppningar på det rent estetiska också.

Avstängd

Hmm, hittills så ser GT5's "rally"-del mycket bättre ut vad man sett iaf =/

men musiken var ju bra..................... -.-

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Hmm, hittills så ser GT5's "rally"-del mycket bättre ut vad man sett iaf =/

men musiken var ju bra..................... -.-

Ifall de inte har förbättrat rallydelen i GT5 jämfört med tidigare i serien så är det nog Richard Burns och Colin McRae-spelen som regerar fortfarande efter alla dessa år.

Medlem

Satan vad fort det gick!

Ser arkad ut... Det gillar jag!

Medlem

Gameplay-filmerna från E3 såg ut som ren skit. Får bli RBR i fortsättningen också.

Medlem

så länge spelet är roligt struntar jag i resten som grafik och annat

Medlem
Skrivet av c0rp:

Satan vad fort det gick!

Ser arkad ut... Det gillar jag!

Tyvärr så går det för fort ja.

Medlem

Random musik är random.


signatur

Jaha.

Medlem

Det stod ju endå "work in progress" => lär bli fet nice tror jag dom vet väl själva hur pass dagens grafik ser ut och vad folk har för förväntningar, men de är visserligen bara antaganden


signatur

Haj haj

Medlem

Svårt att slå RBR/rFactor, om någon kan komma i närheten tror jag det är Gran Turismo 5 men dom har alltid haft värdelös off-road fysik.

Medlem

RBR är ju jäkla svårslaget när det gäller körkänslan osv, men jag tror detta kan vara kul också även om det är mer arkadaktigt.

När det gäller grafiken så har jag inte direkt något att klaga på, och musikvalet var helt rätt. Bilspel ska ha rockig musik och inte elektroniskt musik så som techno.

Bra bilspelsmusik!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Bättre bilspelsmusik!

Medlem

Tycker det såg stelt ut, och banorna ser väldigt "kantiga" ut? Vet inte hur jag ska förklara det bätttre? Men hur som helst, blev jag inte imponerad och håller fortfarande inte hoppet högt för det här spelet! Tyvärr..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Kazutoyo:

Bättre bilspelsmusik!

Ännu bättre musik


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Mhmmm....
Jag längtar efter ett nytt WRC-spel men denna film sa tyvärr inte mycket.
Kommer nog bli ett köp vid release hur som helst men vore kul o bli positivt överaskad av nästa trailer.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

hmm....lite skeptisk
Tycker Dirt2 är klockrent med lite väl lite focus ifrån Rally.
Hoppas detta har lika go känsla som grafik.

Milestone och blackbeans är väldigt kända för att kunna skapa usla motorcykel spel....SBK/MotoGP08
Extremt dåliga jämfört med THQ MotoGP07

Så återstår att se vad dom kan göra med bilarna


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av Pro2Race:

hmm....lite skeptisk
Tycker Dirt2 är klockrent med lite väl lite focus ifrån Rally.
Hoppas detta har lika go känsla som grafik.

Milestone och blackbeans är väldigt kända för att kunna skapa usla motorcykel spel....SBK/MotoGP08
Extremt dåliga jämfört med THQ MotoGP07

Så återstår att se vad dom kan göra med bilarna

Om de inte ens kan hantera två hjul så kommer det nog inte gå mycket bättre med fyra.

Medlem

Får CMR Rally 2 vibbar. Grafiskt sett. Bilarna ser väligt lätta ut, som en stor bit frigolit istället för ett mäktigt metall-monster. Ska inte döma ut et på en tidig trailer dock, men et ger inte direkt mersmak. Tyvärr. Är annars ett stort fan av rallyspel.

Medlem

Såg ut som rally för dagisbarn, grafiskt, fysiskt...de lär INTE hinna fixa grafiken till att se modern ut på 1-2 månader.
Glöm de här skitspelet utgivet av unknown utgivare utvecklat av unknown utvecklare.
Kan ju inte bli annat än succé.
Speciellt när det verkligen ser ut som man köpt grafiken rakt av från colin mcrae 2005 och fysiken från sega rally...

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Kazutoyo:

Bättre bilspelsmusik!

Ännu bättre musik

Kanske den bästa :heart:

Medlem

Synd att "sporten" är så fruktansvärt tråkig och passar absolut inte till ett bilspel. Köra en sträcka på tid? Det är som att ta bort alla tävlingsmoment i bra bilspel och bara tillåta "träning".

Nej tack!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hoppas verkligen att det är i klass med Richard Burns Rally och inte nån arkadskit. Det behövs ett nytt realistisk rallyspel. Om inte så funkar RBR kanon i fortsättningen med.


signatur

Mikael Karlsson

Medlem

När dom under finska rallyt nu i helgen visade mer om spelet på TV så kommer grafiken att bli något speciellt. Det kommer att vara sjukt detaljerade omgivningar osv. Det som syns i filmen är som några sa, work in progress bara för att ha något att visa.
Ser verkligen fram mot detta spel


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

1
Skriv svar