Egna alternativ (poll)

Medlem
Egna alternativ (poll)

Startade en film tråd med frågan vilken den bästa filmen var. Och några blev besvikna över att deras favorit inte stod med. Skulle vara skönt om man kunde skriva in ett eget alternativ i en annans poll då,att det finns som alternativ också när man skapar Poll:en att andra ska få lägga till egna alternativ.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

i agree, heerye heerye


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Antikvitet

Det vore trevligt förstås. Men det är inte precis trivialt att implementera och hamnar långt ner i prioriteringslistan är jag rädd.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Det vore trevligt förstås. Men det är inte precis trivialt att implementera och hamnar långt ner i prioriteringslistan är jag rädd.

Bara tanken ligger och gror, må det så vara i den gamla skrubben längst bak i hjärnan. Så är vi glada


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Vad händer om folk inte orkar kolla listan ordentligt och lägger in samma alternativ igen.
Om folk lägger in svordomar m.m.?

Pollskaparen skulle i.s.f. behöva godkänna alternativen innan de publiceras.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Vad händer om folk inte orkar kolla listan ordentligt och lägger in samma alternativ igen.
Om folk lägger in svordomar m.m.?

Pollskaparen skulle i.s.f. behöva godkänna alternativen innan de publiceras.

Trådskaparen kanske kan få tillgång till att modifiera poll:en?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar