Gears Of Wars - PC

Medlem
Gears Of Wars - PC

Jag älskade spelet till Xbox 360 och har inte spelat det sedan dess. Är det någon som vet när det nya GoW släpps till PC? Sedan undrar jag också ifall någon här på FZ tänkt att skaffa sig spelet till PC. Det hade varit roligt om vi var ett gäng svenskar som lirade det ihop. MvH Banditen

Edit: Spelet heter kanske Gears Of War och inte Wars jag vet inte just nu.

Hemsida


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Ultimate Edition ska komma till PC, men jag har inte sett något datum för när det släpps.

Och det heter War, inte Wars.

Skrivet av Banditen:

Jag älskade spelet till Xbox 360 och har inte spelat det sedan dess. Är det någon som vet när det nya GoW släpps till PC? Sedan undrar jag också ifall någon här på FZ tänkt att skaffa sig spelet till PC. Det hade varit roligt om vi var ett gäng svenskar som lirade det ihop. MvH Banditen

Edit: Spelet heter kanske Gears Of War och inte Wars jag vet inte just nu.

Hemsida

Jag kommer absolut spela det igen på PC, och även på Xboxen. Det är ett spel man aldrig kan bli trött på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har för mig att det ska vara exklusivt för Win 10, vilket är tråkigt i sådana fall.
Den gamla versionen går inte att få tag på nånstans alls, fanns tydligen tills för nåt år sen på marketplace.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Har för mig att det ska vara exklusivt för Win 10, vilket är tråkigt i sådana fall.
Den gamla versionen går inte att få tag på nånstans alls, fanns tydligen tills för nåt år sen på marketplace.

http://www.gamingdragons.com/en/game/buy-gears-of-war.html

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Castor.T:

Har för mig att det ska vara exklusivt för Win 10, vilket är tråkigt i sådana fall.
Den gamla versionen går inte att få tag på nånstans alls, fanns tydligen tills för nåt år sen på marketplace.

http://www.gamingdragons.com/en/game/buy-gears-of-war.html

Oj, det var oväntat! Får se om man slår till...
Tack om inte annat


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar