Köp Tom Clancy-spel för välgörenhet och betaaccess

Medlem
Köp Tom Clancy-spel för välgörenhet och betaaccess

Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.

Geeks Gaming
Skrivet av Xrick6:

Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.

Har aldrig haft problem med uplay. De ligger bara i bakgrunden och inte gör något.

Medlem
Skrivet av Xrick6:

Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.

Samma här! Såg det i sista sekund!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Xrick6:

Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.

Har aldrig haft problem med uplay. De ligger bara i bakgrunden och inte gör något.

Har haft problem ofta med uplay, spel som inte startar upp som de ska, uplay fattar inte att man har installerat spelet m.m.

Drar mig personligen för att köpa spel som kräver Uplay. Som vanligt så kanske man behöver inse att andra människor kanske inte upplever samma programvara på samma sätt som du själv.

Medlem

Uplay har aldrig strulat för mig, blir ett köp!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ja, mycket tråkigt att det är Uplay enbart,
Men till de personer som säger att det strular, I flesta fall är det inte fel med programvaran, men användaren.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Klart värt 1USD för att prova Siege genom uplay

Medlem
Skrivet av Salami:

Klart värt 1USD för att prova Siege genom uplay

finns f.ö gratis beta koder att få hos nvidia

Inaktiv

Ett tips för ni som köper det för Co-op så är det jävligt struligt att få det att fungera. Sitter och söker efter olika saker jag kan göra i Ubisofts forum men inget verkar fungera hittils, spelet jag har problem med är Ghost Recon Future soldier

Hade köpt det om jag inte redan hade ägt alla spelen(utan Raven shield)

Medlem

jag vill ha mina spel samlade även om spel ska startas via uplay vill jag ha dom på steam.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Xrick6:

Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.

Lol, uPlay deras sämsta idé. Undrar hur mycket deras försäljning gått ner sedan den tjänsten lanserades? Nej jag har Steam och Origin, nu är det slut med nya butiks klienter (eller vad man ska kalla dom för), vill inte ha 10 olika klienter, så blir enbart steam, origin eller spel helt fria från dessa 2 drm butiks klienter.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Hade köpt det om jag inte redan hade ägt alla spelen(utan Raven shield)

Kan dock rekommendera Raven Shield högt, högt...
Tilläggen Athena Sword och Iron Wrath är lysande. Visst är det färgat av nostalgi, men tätare MP co-op får man leta efter.

Medlem

Jag håller med om att det är jobbigt att ha många "spelbutiks-klienter" installerade. Till på köpet fick jag ytterligare än.
Vouchern till Witcher 3, som medföljde 970-kortet, använder sig av Galaxy (GOG) som klient...

1
Skriv svar