Inaktiv
FZ Klan!!!

Hej
jag spelar en rad olika spel både online och ibland i lan. och jag tycker att det skulle vara coolt med en fz klan i spel rent almänt. bara att ha det som en del av forumet eller nått å låta folk själva sköta klanen skulle gå bra, asså inte att fz.se själv sköter klanen. skulle kunna vara en kul grej som kanske till och med skulle kunna bli stor, på DH å sånt.

Medlem

Menar du att Fz skulle ha en enda stor klan då lr att man själv skulle få skapa o redigera som en slags klandatabas?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Till och börja med ursäktar jag för slarvit inlägg. jag menar att på vissa spel som Fz använadre spelar som tex om många spelar bf2 så skulle vi (användarna) själv ansvara för klanen men klan taggen skulle vara Fz så att Fz blev något att vara stolt över. göra mer av Fz för många av användarna är ju gamers det skulle vara coolt att göra

Medlem

Jag tycker det låter bra, vore trevligt att få vara med i en klan också. Men skulle alla medlemar då få vara med eller bara de bästa?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Tycker det beror på. egenltligen så borde alla få vara med men på vissa spel så finns det begränsning på storlek och andra spel så drar dåliga ner bra. på det spelet jag spelade när jag la upp inlägget, Battle Field 2142, så skulle alla få vara med. men jag känner till andra spel som har speciella clan regler.

Inaktiv

Jag skulle gå med. Vill skriva ett kreativt inlägg men min hjärna sätter stopp för det

Antikvitet

Det blir ingen FZ-klan. Den här idén kommer och går ungefär varannan månad och så har det varit sedan runt 1998.

För de FZ-medlemmar som vill spela tillsammans kan det vara värt att veta att man kan mötas upp i vår IRC-kanal, eller på den Steam-grupp vi har.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar