Techno-thrillern Act of Aggression återvänder till RTS-genrens guldålder – släpps ikväll!

Robot
Techno-thrillern Act of Aggression återvänder till RTS-genrens guldålder – släpps ikväll!
Techno-thrillern Act of Aggression återvänder till RTS-genrens guldålder – släpps ikväll!

Det har varit på min önskelista länge nu, kommer bli insta-köp när det kommer

Medlem

Köpte det förra veckan - riktigt kul spel faktiskt! (man kunde börja lira skirmish och multiplayer redan då)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent

Eugen Systems är helt klart mina rts-favoriter just nu. Wargame-serien är ju guld.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trailern ger mig vibbar av en spirituell uppföljare till C&C: Generals, vilket får mitt lilla bittra RTS-hjärta att jubla! Ni som spelat det, kan ni bekräfta mina förhoppningar eller har jag helt misstagit mig?

Medlem

Min RTS-guldålder slutade någonstans mellan Dune 2, C&C 1 och Red Alert

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Eugen Systems är helt klart mina rts-favoriter just nu. Wargame-serien är ju guld.

Tycker RUSE är ett av dom bästa strategispelen jag spelat, vi har spenderat mycket tid i det på jobb!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ni som testat. Är detta lika stressigt som moderna rts eller är det lite mer "lugnt" som CC, total anihilation mlf från gamla goa tiden?

Medlem

Ser ut att bli första bra RTS på länge.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

har det ngn single playar kampanj ,eller bara skirmish?

Tycker det borde va en grej att spelföretag nämner låt och artist i sina trailers. Lycktligtvis är youtube använderna snabba med att komma med det.

1
Skriv svar