Regler för signs...

Medlem
Regler för signs...

Skulle fixa en nu sign nu, men den klagade på att den var för lång, så jag räknade tecknerna som bara var 136 fast gränsen ligger på 150, den var ej heller längre än 3 rader...

Är det tänkt att det ska vara så?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Skulle fixa en nu sign nu, men den klagade på att den var för lång, så jag räknade tecknerna som bara var 136 fast gränsen ligger på 150, den var ej heller längre än 3 rader...

Är det tänkt att det ska vara så?

Räknade du med mellanslag?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Tydligen så var det 143 tecken (ink mellanslag), men det överstiger ändå inte 150gränsen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Tydligen så var det 143 tecken (ink mellanslag), men det överstiger ändå inte 150gränsen.

Tänk på att formateringskoderna ingår i tecken räkningen också. Så om du gjort något med fetstil eller liknande så blir det fler tecken. Annars kan jag inte komma på fler anledningar


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Nepp, ingen formatering.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

W2k
Medlem

Specialtecken, såsom citattecken ("), omvandlas av säkerhetsskäl till sina HTML-motsvarigheter när de används i signaturer. Då dessa är en smula längre - citattecken blir """ - gör det att man slår i gränsen fortare.

Detta kan ni förstås tyckas en smula oinituitivt, kanske bör vi se över hur maxgränsen räknas ut.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Det förklarar det, se gärna över det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Skulle fixa en nu sign nu, men den klagade på att den var för lång, så jag räknade tecknerna som bara var 136 fast gränsen ligger på 150, den var ej heller längre än 3 rader...

Är det tänkt att det ska vara så?

Är det tänkt att det ska vara så ?

Låter precis som Sverker i Plus

Medlem

Bara ni inte gör så att man kan skriva mera ord tack, blir galen på långa sign`s


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar