En självklar förbokning

Flakmonkey
En självklar förbokning

Inte så vanligt att jag förbokar spel numera. Det är inte för att jag
kommer bli besviken på spelet jag förbokar (tror aldrig det hänt faktiskt)
utan för att jag ändå inte kommer ha tid att spela dem direkt när de
släpps. Man har ju en rejäl backlogg att ta sig igenom och då kan man lika
gärna vänta med att köpa när spelen gått ner i pris. FIFA och NHL är ju
dock ett litet undantag eftersom man vill spela med kompisar online och nu
när det släpps en "limiterad" AIK-utgåva så måste man ju bara slå till!

Heeeeeenok!

#blogg

Medlem
En självklar förbokning

849kr för lite FUT packs och ett annat omslag till ett spel som har i samanhanget en livsläng på 1år.

Antar att standard kostar i runda slängar 600kr, nej den går jag inte på!

Dock misstänker jag nog att jag snart ska boka ett ex av nhl16 och sedan när det gått en tid kommer fifa16. Årets mest självklara självklara köp för min del. (Beroende på när wasteland 2 m.m kommer till ps4)

Flakmonkey

Enda anledningen är ju att håller rätt hårt på AIK så det kan vara kul att äga ett FIFA med en AIK-spelare på. För det lär ju inte hända varje år direkt, eller så kommer det kanske göra det framöver? Sen så är jag så lyckligt lottad numera att prisskillnaden i sig inte spelar någon större roll. Hade knappast köpt det här under perioden då jag var "en fattig student".

Det lilla extra spelinnehåll man får med struntar jag dock högaktningsfullt i.

Medlem

Haha, ja ni stockholmare är allt bra tokiga. Kul med en version med ett svenskt lag, men man ska inte behöva köpa en lull lull utgåva kan jag tycka. (Snål)

Har barn så försöker hålla mig till digital så jag slipper bli gråhårig ifall yngsta fattar intresse för boxarna. Har ett antal dvdfilmer som fått brysk behandling.

inK
Medlem

Jag förbokade NHL 16 för ungefär en timme sedan. Är det här någonting de gör för fler klubbar i årets upplaga av FIFA-serien?


signatur

Every trophy counts...

Flakmonkey
Skrivet av inK:

Jag förbokade NHL 16 för ungefär en timme sedan. Är det här någonting de gör för fler klubbar i årets upplaga av FIFA-serien?

de jag känner till är Djurgården och Helsingborg. Kollade om Hammarby skulle ha någon men hittade inget.så vet inte riktigt på vilka grunder de väljer klubbar

1
Skriv svar