I väntan på Fallout 4 – de 10 obehagligaste platserna i Fallout 3

Robot
I väntan på Fallout 4 – de 10 obehagligaste platserna i Fallout 3

Fallout 3 är stort, har du sett alla de här skruvade platserna?


Medlem
I väntan på Fallout 4 – de 10 obehagligaste platserna i Fallout 3

Aaah, upptäckarglädjen i Fallout-spelen... Svårslagen.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Aaah, upptäckarglädjen i Fallout-spelen... Svårslagen.

Skyrim, witcher 3 tycker dom 2 slår det med hästlängder


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av KatOne:

Aaah, upptäckarglädjen i Fallout-spelen... Svårslagen.

Skyrim, witcher 3 tycker dom 2 slår det med hästlängder

Witcher3? Ingen upptäckarglädje där precis. Skyrim är väl ok, men jag håller med KatOne, Fallout3 var skitkul att utforska.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

I väntan på ett nytt spel?? Va?? Vi har ju fått Metal gear solid 5 precis vad mer behöver vi det närmsta året??? Nä luta er tillbaka nu å njut av detta mästerverk!!! =D

Geeks Gaming
Skrivet av Propy:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KatOne:

Aaah, upptäckarglädjen i Fallout-spelen... Svårslagen.

Skyrim, witcher 3 tycker dom 2 slår det med hästlängder

Witcher3? Ingen upptäckarglädje där precis. Skyrim är väl ok, men jag håller med KatOne, Fallout3 var skitkul att utforska.

Skyrim och Witcher 3 känns tomt om man jämför med Fallout 3.
Har spelat genom Fallout 3 nu 4 gånger och varje ligger på runt 60 timmar... satte mig ner och börja spela genom de igen och hittar fortfarande saker jag inte sett innan. Till och med videon ovanför visar en sak jag aldrig sett innan.
Så ska bli kul om man hittar de.

Medlem

Mystiken gjorde spelet för mig, den där konsten med att utveckla sig större än bara ett spel.
Allt kändes så inlevande på nå vis när man trava runt bland kundvagnar och revor, en ljuv ton av det som varit på pip'en och personligheter hos invånarna som faktiskt kändes på riktigt.
Alla med sin personliga ignorans om vad som sker, du går rakt in i spelet som den med förnuft och vett.
Sämre grafik tyder bara på plussad kärlek till det andra.

Medlem

Ah Gary. Gary? Gary!? Gary.

Medlem

Även om jag tycker mer om New Vegas än FO3 så måste jag erkänna att FO3 hade bättre miljöer. Tror Obsidian "respekterade" källmaterialet mer, medan Bethesda vågade ta ut svängarna lite och lägga till riktigt häftiga ställen, som exempelvis Rivet City. Ett gammalt, rostigt hangarfartyg som används som stad.

Medlem

Jag uppskattar att FZ tar speljournalistik på allvar! Det hade varit fånigt om ni till exempel bara hade länkat till Youtube-klipp istället för att skriva eget material. Fortsätt så.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Saurfange:

I väntan på ett nytt spel?? Va?? Vi har ju fått Metal gear solid 5 precis vad mer behöver vi det närmsta året??? Nä luta er tillbaka nu å njut av detta mästerverk!!! =D

*Gäsp* ...Jaha! Det där skräpet. Näää, kommer bättre spel. Battlefront, Fallout 4 (oh yes!), Expansionen till Dragon Age. Sen har Mad Max kommit också

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Saurfange:

I väntan på ett nytt spel?? Va?? Vi har ju fått Metal gear solid 5 precis vad mer behöver vi det närmsta året??? Nä luta er tillbaka nu å njut av detta mästerverk!!! =D

*Gäsp* ...Jaha! Det där skräpet. Näää, kommer bättre spel. Battlefront, Fallout 4 (oh yes!), Expansionen till Dragon Age. Sen har Mad Max kommit också

Att jämföra Metal Gear Solid med Mad Max, jadu, jag är lite mållös, hehe.

Medlem

Keller family transcript:..

"Mom, it's Candace. Oh my God, it's really happening. I can see the cloud... it's so big... Mom, I'm so scared.
I'm heading to the Vault now. I'll do whatever I can to get inside. My number of the passcode was "7", right? (static) "
Tyckte det var riktigt bra voiceacting.

k3m
Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Propy:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KatOne:

Aaah, upptäckarglädjen i Fallout-spelen... Svårslagen.

Skyrim, witcher 3 tycker dom 2 slår det med hästlängder

Witcher3? Ingen upptäckarglädje där precis. Skyrim är väl ok, men jag håller med KatOne, Fallout3 var skitkul att utforska.

Skyrim och Witcher 3 känns tomt om man jämför med Fallout 3.
Har spelat genom Fallout 3 nu 4 gånger och varje ligger på runt 60 timmar... satte mig ner och börja spela genom de igen och hittar fortfarande saker jag inte sett innan. Till och med videon ovanför visar en sak jag aldrig sett innan.
Så ska bli kul om man hittar de.

Skyrim och Fallout 3 är tråkiga. Witcher 3 är hur kul som helst. Fallout NV är oxå kul

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

Jag uppskattar att FZ tar speljournalistik på allvar! Det hade varit fånigt om ni till exempel bara hade länkat till Youtube-klipp istället för att skriva eget material. Fortsätt så.

Vi uppskattar din feedback. Det hade varit fånigt om du bara tog en enskild nyhet som exempel. För jag gissar att du inte syftar på förhandstitten av Just Cause 3, de tre artiklarna om VR eller spelhöstens 30 hetaste titlar. Eller recensionerna av Fran Bow, Until Dawn, Act of Agression och Satellite Reign. Det var den senaste veckans skörd av "eget material" och då tog jag inte med Gears of War-remaken i uppställningen, det är ju trots allt bara en HD-utgåva.


signatur
Medlem

Känns som om FZ vet vilka titlar i rubriken som lockar just nu... FO4 kunde inte släppas tidigt nog.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Fy f*n vilket bra spelet det var och fy f*n vad jag längtar tills releasen av Fallout 4!

Medlem

Många obehagliga platser har man hittat i FO3. En av de mest obehagliga platserna var lätt Bethesda-kontoret. Gillar inte poltergeist. Huh!


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

1
Skriv svar