Warhammer 40K: Space Marine även till pc

Robot
Medlem
Warhammer 40K: Space Marine även till pc

Men suck.. dålig pc konvert inc... med ett kontrollschema som liknar något en apa kan komma upp med.

Medlem

Blir att avboka PS3-versionen då.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Men suck.. dålig pc konvert inc... med ett kontrollschema som liknar något en apa kan komma upp med.

Är det redan släppt? Du tycks ju uppenbarligen ha spelat det, hör jag.

Nä, Relic är ett företag med mycket PC vana, minst sagt. Homeworld, Dawn of War osv. Alla ypperliga spel, och exklusiva för PC. Tror nog att Relic vet vad som ska prioriteras.

Medlem

Hoppas på en bra portning, finns nästan inge bättre än warhammer 40K/Fantasy ^^

Medlem
Skrivet av Rior:

Hoppas på en bra portning, finns nästan inge bättre än warhammer 40K/Fantasy ^^

Kanske tom så att PC varit prio 1, inte bara med tanke på att Relic som sagt är en PC-spelsutvecklare, utan också med tanke på deras smått desperat subtila svar, när det först tillkännagavs att Space Marine bara skulle till konsoller. De var uppenbart mutade att säga så till en början.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Vilka underbara nyheter! Då behöver jag inte köpa nån dumburk med handkontroller! tjo

Medlem

Gillar animationerna, ser lagom brutalt ut

Har dock aldrig gillat Orkdesignen, tycker inte den passar in i de övriga gotiska, mörka miljöerna. Skulle gärna se att antingen GW eller någon annan gjorde ett seriöst försök till en "re-imagination" med lite seriösare drag.

Edit: Ska tillägga att det självklart är positivt med en PC version, tror nog Relic kan fixa det bra. Och i värsta fall är det väl bara att ignorera att den finns..

Medlem

Oh, yeah !! Jag hade nästan börjat fundera vilken av konsollerna jag skulle köpa så att jag skulle kunna spela detta

Medlem

Jag hoppas fortfarande att någon skall göra en modern version av gamla Space Hulk till PC.

Medlem

Sålänge det är bättre än firewarrior. Nu var ju inte fw helt horribelt men kunde vara mycket bättre.

1
Skriv svar