Prisa spelguden – Batman: Arkham Knight till PC är patchat!

Robot
Prisa spelguden – Batman: Arkham Knight till PC är patchat!

Kommer du att spela nu, eller har Warners strul fått dig att gå vidare i livet?


Medlem
Prisa spelguden – Batman: Arkham Knight till PC är patchat!

Är fan på tiden! Ska testa sen senare...


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Fyyyfan det blev skillnad på flytet och äntligen kan jag ställa in sensen på musen!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Jag köpte det på Xbox i och med PC-strulet. Där har jag varvat under sommaren så för PC blir det inget köp.
Rekommenderar dock spelet starkt!

Medlem
Medlem

Förtroendet är borta och jag är inte en guldfisk som glömmer oförätter efter en patch. Nej de har inte förtjänat mina pengar och det är en lång väg till min plånbok för deras del.

Medlem

Näe.

Äger alla tre föregångare, men mitt förtroende för WB är borta för en lång tid framöver. Det finns bättre saker att ödsla pengar på.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag fick spelet på releasedagen. Spelade utan problem förutom lite slumpmässiga fps drops. Kommer inte komma tillbaka då jag klarat ut det.

Men tråkigt att majoriteten fick ett helvete. Inte acceptabelt Warner Bros.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Ambassadör
Xbox

Aldrig i livet, jag har bättre saker att spendera pengar på än att uppmuntra skit.


signatur

Jump in.

Medlem

Testade i går, det är bättre men det känns fortfarande lite ryckigt. Fick konstigt nog vid ena tillfället en steam fps på 140 fps (enligt fps taket ska det ligga vid 90), andra gången jag drog igång det så pendlade det ganska stabilt från 75-90 fps med vissa drops ner på 50-60 ibland.

Medlem

Jag som ännu ej har testat detta, är det något att rekommendera? isåfall nu?
Tyckte dom äldre Batman spelen inte va någon riktig höjdare ...

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag som ännu ej har testat detta, är det något att rekommendera? isåfall nu?
Tyckte dom äldre Batman spelen inte va någon riktig höjdare ...

Om du inte gillade föregångarna så har du nog inget att hämta här. Mer av samma i stort sett. Jag gillade föregångarna men jag har inte bestämt mig än. Borde inte få gå till så här..

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag som ännu ej har testat detta, är det något att rekommendera? isåfall nu?
Tyckte dom äldre Batman spelen inte va någon riktig höjdare ...

Det är samma av det andra. Så tror inte du kommer gilla detta om du inte gillade de andra spelen i serien.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag fick spelet på releasedagen. Spelade utan problem förutom lite slumpmässiga fps drops.
Men tråkigt att majoriteten fick ett helvete. Inte acceptabelt Warner Bros.

Samma för mig!

Har prövat nya patchen och det är stor skillnad nu.

Medlem

Var minuter ifrån att köpa det när det kom...men hann läsa på fz om strulet och tur var väl det. Gillar verkligen föregångarna...men det blir till att köpa det på steams julrea tror jag.

Medlem

äh vilket skräp. om priset var typ max 200 spänn så kanske... men i det här skicket så långt efter release och fortfarande kräva 100% i pris? Vilket bullshit.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Men va faen nu har jag ju precis börjat på Mad Max!!!

Beslut, beslut (crazy) ja ja, jag kommer definitivt lira 3:e spelet i en underbar spel serie

Har det kvar sen release. Visste att det skulle fixas tillslut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

jahopp...level fo detail
Shadows
texture quality

Kan jag ha på high eller medium och har samma fps!?
Fortfarande hickups på runt 35-40 till 60-70 fps med grappel hook

Använder bara 2,3 av 970:s Vram

Lite bättre men fortfarande halft ospelbart


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Herr rygg

Snälla, spela det. Har "100%-igat" det på PS4 och det är ett av årets bästa spel:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Spelade klart det på ps4an nån dag sen...

.... bra spel, dock inte samma klass som Arkham City som jag älskade. Arkham Knight var inte dåligt på nåt sätt och hade kul; men alldeles för mycket körande med batmobile och inga riktiga bossfighter förutom

några mot tanks i just din batmobile

.
Gillar ni Arkham-spelen är den klart värd skaffa och spela, men själv hade jag mkt roligare med just Arkham City och Shadow of Mordor (som kopierat fightingsystemet).

Får ta och köra igenom Arkham Origins med eftersom många säger det är mer likt Arkham City.

Inaktiv

Jag kommer vänta tills priset går ned, över 200 kr kommer jag inte lägga på detta spel efter deras cluster-fuck up. Men ja, jag vill fortfarande spela det.

Medlem

Har spelat sen det kom ut, inga problem och med 60fps stort sett överallt. Vill bara ge en röst till de, antagligen få, som har kunnat spela det utan krångel på pc


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Vill dock påpeka att det fortfarande inte går att köpa på Steam. Så helt klara å nöjda är de nog inte.

Medlem

"Förtroendet är borta" Haha, så synd er. Potti potti.

1
Skriv svar