Möt Rexxar i Heroes of the Storm – ranged warrior med dödligt husdjur

Robot
Medlem
Möt Rexxar i Heroes of the Storm – ranged warrior med dödligt husdjur

Well, Rexxar/Beastmaster har lyckats vara obalanserad och behövt nerfas ordentligt i två spel hittills (Warcraft 3 och Hearthstone) - tredje gången gillt nu?

Medlem

Jag vill ha fler Diablo karaktärer. Jag vet att det nyss kom ett gäng men hade ändå velat se Zoltan Kulle kanske. Eller något äldre, Mephisto? Andariel? ...Blood Raven?

Medlem

Greetings, traveler!

Medlem

Blizzard <3


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

finns för många wc3 hjältar.

warcraft rent renerellt då

Medlem
Skrivet av Pooslice:

finns för många wc3 hjältar.

warcraft rent renerellt då

Största universet. Flest spel och flest WoW-expansioner. Känns som det inte går att hjälpa.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Pooslice:

finns för många wc3 hjältar.

warcraft rent renerellt då

Största universet. Flest spel och flest WoW-expansioner. Känns som det inte går att hjälpa.

Finns en hel del karaktärer i de andra universumen med, så det är ju inte så att det hade tagit slut på karaktärer med intressanta förmågor eller liknande. Sen att Warcraft är eftersökt av kanske fler spelare så är det en annan femma.

OnT, Rexxar är en riktigt mysig karaktär can't wait for him.

Medlem

Den där rösten passade inte rexxar går inte att byta rexxar och thralls röst går bara inte

Medlem

Detta är en spännande kombination, många pets i hots går på auto men denna måste styras för att vara effektiv.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag vill ha fler Diablo karaktärer. Jag vet att det nyss kom ett gäng men hade ändå velat se Zoltan Kulle kanske. Eller något äldre, Mephisto? Andariel? ...Blood Raven?

Tacka vet jag Duriel

1
Skriv svar