Pewdiepie slår rekord i antal visningar på Youtube

Robot
Pewdiepie slår rekord i antal visningar på Youtube

Trots de senaste månadernas sviktande siffror är svensken ohotad vad det gäller totala mängden visningar.


Medlem
Pewdiepie slår rekord i antal visningar på Youtube

Kul för honom.
Säga vad man vill om innehållet i hans kanal, men visst vore det roligt att kunna leva på att larva sig i spel?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Medlem

är ju synd om grabben, måste få lite mer views. var ju nästan inte störst längre. Kan inte vara lätt.

Avstängd
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Då ska det sluta skrivas om flykten som pågår i Europa, de flyr och det fick vettiga "hjälpa till" som har hjärtan och det skrivs varje dag så då ser jag det också som att sluta skriva nyheter om.

Medlem

Vad har denna människa med gejming att göra? har han gjort någonting annat än att flumma när han spelar!? Visst jag skulle inte få lika mycket likes för jag är ful.. men hela grejen med att sitta o larva sig när man spelar och tjäna sjuka pengar på det? det är för mig helt ofattbart. Har inget ont att säga om honom som person, jag hade gjort samma sak om jag haft chansen men som nån skrev här ovanför varför ta upp nyheter om honom? det är ju inte ens gejming relaterat i min mening. Han fjantar sig när han spelar, det kan vem som helst göra... wowww big news

Medlem

Men så många människor finns inte på jorden


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Då ska det sluta skrivas om flykten som pågår i Europa, de flyr och det fick vettiga "hjälpa till" som har hjärtan och det skrivs varje dag så då ser jag det också som att sluta skriva nyheter om.

... Va?

Medlem

Men av mig har han inte fått en enda visning.

Eller jo, jag tittade på en fjärdedels video i början av hans karriär, men insåg att det inte var något för mig och stängde av.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Du bidrar ju till att FZ skriver om honom, du klickade och du kommenterade... goddag yxskaft haha


signatur

IDKFA

Medlem

Hans bedrift att få så många följare kan ingen ta ifrån honom, killen är nästan gud, bara att gilla läget.

Jag lyssnade på honom när han var med i sommarpratarna i typ P1 eller nått annat statligt skit (gillar statligt) (iaf Sveriges) Jag tycker han var en dryg självgod skit baserat på det han sade under detta timmeslånga program. Vill man tycka annat är det lika ok som att gilla rökt höna med ansjovisgelé.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Kul för honom.
Säga vad man vill om innehållet i hans kanal, men visst vore det roligt att kunna leva på att larva sig i spel?

Leva på att göra det man älskar och som får en att vakna upp glad på morgonarna! Det är definitivt inte ett arbete som hade passat mig, har verkligen inte drivet för att göra det han gör. Har mina egna intressen!

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad har denna människa med gejming att göra? har han gjort någonting annat än att flumma när han spelar!? Visst jag skulle inte få lika mycket likes för jag är ful.. men hela grejen med att sitta o larva sig när man spelar och tjäna sjuka pengar på det? det är för mig helt ofattbart. Har inget ont att säga om honom som person, jag hade gjort samma sak om jag haft chansen men som nån skrev här ovanför varför ta upp nyheter om honom? det är ju inte ens gejming relaterat i min mening. Han fjantar sig när han spelar, det kan vem som helst göra... wowww big news

jag tycker du ser sötare ut än han om det är du på bilden håller med.. fuck han riktig fjant gillar han inte vägrar se hans larviga videos FZ borde sluta länka till han här alla vet ändå vem han är osv....

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Du bidrar ju till att FZ skriver om honom, du klickade och du kommenterade... goddag yxskaft haha

That doesn't make any sense. FZ:a skriver knappast artiklar på grund av hur många kommentarer eller klicks någonting får, din saftpinne.

Medlem

Pewdie och Justin Bieber rular världen

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Du bidrar ju till att FZ skriver om honom, du klickade och du kommenterade... goddag yxskaft haha

That doesn't make any sense. FZ:a skriver knappast artiklar på grund av hur många kommentarer eller klicks någonting får, din saftpinne.

Kanske, kanske inte. Men om en nyhet skulle vara oläst och 0 kommentarer skulle FZ säkert fundera på om något gick snett.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Härligt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är själv 42 bast och gillar starkt det han gör och det han lyckats göra!
Dom som sitter och säger att hans publik är små barn är dom som är mest avundsjuka.
Lite mycket jante någon?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Att folk orkar grina över hans framgångar, eller på att FZ skriver om det

Medlem

Varför allt detta hat? Killen är uppenbarligen väldigt populär och underhåller 39 miljoner människor. Jag kan imponeras över hur "down to earth" han verkar trots sina otroliga framgångar.

Medlem

Nice att han har sådan framgång . Men i all ärlighet tror jag inte många Svenskar är intresserade av honom. Om man är det så är det iallafall bara för att han just är Svensk, bara att denna artikeln finns bevisar ju det. Jag har absolut inget emot honom, men han är den mest mediokra YouTubern enligt mig och har inget större intresse för honom.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Tassel:

Är själv 42 bast och gillar starkt det han gör och det han lyckats göra!
Dom som sitter och säger att hans publik är små barn är dom som är mest avundsjuka.
Lite mycket jante någon?

Eller, bara eller, så är det för att hans huvudsakliga publik är småbarn?
Skulle gissa att killar, mellan 11-17 är hans målgrupp.
Ser man på Youtube i stort, lär medelåldern vara låg, kanske runt 18 år, men då är jag nog ute och cyklar ändå.. Dom flesta som tittar på Youtube flera timmar om dagen är ju inte vuxna människor med arbete och familj precis, utan kids som kollar efter skolan när dom sitter framför datorn i 6-7 timmar i sträck.
Du kan ju omöjligt påstå att du som 42-åring är hans målgrupp, jag själv fyller 30 i veckan och fast folk kanske känner till han från alla nyhetsrubriker, tror jag ingen av mina vänner sett en enda video. Kan då inte tänka mig att många 40+ sitter och tittar på pewpew.

Sen det här med jante, come on. För att han tjänar pengar eller för att han får spela efterbliven hela dagarna? Finns ju folk med vettigare jobb och bättre betalt att se upp till, än en pajas på Youtube. Är ju som att säga att folk skulle vara Kayne eller hon den tjocke, kanske om man är 13 år.

Medlem
Skrivet av Chassimannen:

Nice att han har sådan framgång . Men i all ärlighet tror jag inte många Svenskar är intresserade av honom. Om man är det så är det iallafall bara för att han just är Svensk, bara att denna artikeln finns bevisar ju det. Jag har absolut inget emot honom, men han är den mest mediokra YouTubern enligt mig och har inget större intresse för honom.

Är lite den här grejen vi svenskar har för oss, vi är knappt stolta över något i vårt land, vill inte skryta eller så. Men sekunden Sverige eller en svensk person nämns, då jävlar ska det skapas rubriker!
Har någon varit med på en talk show, rubriker hur denna artist förtrollade hela USA! Har en svensk b-skådis fått en liten roll i en hollywood-film? NEWS FLASH på Aftonbladet. Finns liksom ingen relevans hur lite som krävs för att hela mediasverige ska hylla personen för att visa upp vårt vackra land i världen.
Precis som pewdiepie konstant skapar rubriker om hur många miljoner han tjänar, antal visningar etc. Men vem skulle brytt sig om han varit norsk? Enda anledningen att det skrivs, är för att han är svensk. Inte för att han är känd av allmänheten för att många sett hans videos.

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Tassel:

Är själv 42 bast och gillar starkt det han gör och det han lyckats göra!
Dom som sitter och säger att hans publik är små barn är dom som är mest avundsjuka.
Lite mycket jante någon?

Eller, bara eller, så är det för att hans huvudsakliga publik är småbarn?
Skulle gissa att killar, mellan 11-17 är hans målgrupp.
Ser man på Youtube i stort, lär medelåldern vara låg, kanske runt 18 år, men då är jag nog ute och cyklar ändå.. Dom flesta som tittar på Youtube flera timmar om dagen är ju inte vuxna människor med arbete och familj precis, utan kids som kollar efter skolan när dom sitter framför datorn i 6-7 timmar i sträck.
Du kan ju omöjligt påstå att du som 42-åring är hans målgrupp, jag själv fyller 30 i veckan och fast folk kanske känner till han från alla nyhetsrubriker, tror jag ingen av mina vänner sett en enda video. Kan då inte tänka mig att många 40+ sitter och tittar på pewpew.

Sen det här med jante, come on. För att han tjänar pengar eller för att han får spela efterbliven hela dagarna? Finns ju folk med vettigare jobb och bättre betalt att se upp till, än en pajas på Youtube. Är ju som att säga att folk skulle vara Kayne eller hon den tjocke, kanske om man är 13 år.

Jag själv är också 30 och jag tycker mycket av det han gör är underhållande, dock inte allt.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Tassel:

Är själv 42 bast och gillar starkt det han gör och det han lyckats göra!
Dom som sitter och säger att hans publik är små barn är dom som är mest avundsjuka.
Lite mycket jante någon?

Eller, bara eller, så är det för att hans huvudsakliga publik är småbarn?
Skulle gissa att killar, mellan 11-17 är hans målgrupp.
Ser man på Youtube i stort, lär medelåldern vara låg, kanske runt 18 år, men då är jag nog ute och cyklar ändå.. Dom flesta som tittar på Youtube flera timmar om dagen är ju inte vuxna människor med arbete och familj precis, utan kids som kollar efter skolan när dom sitter framför datorn i 6-7 timmar i sträck.
Du kan ju omöjligt påstå att du som 42-åring är hans målgrupp, jag själv fyller 30 i veckan och fast folk kanske känner till han från alla nyhetsrubriker, tror jag ingen av mina vänner sett en enda video. Kan då inte tänka mig att många 40+ sitter och tittar på pewpew.

Sen det här med jante, come on. För att han tjänar pengar eller för att han får spela efterbliven hela dagarna? Finns ju folk med vettigare jobb och bättre betalt att se upp till, än en pajas på Youtube. Är ju som att säga att folk skulle vara Kayne eller hon den tjocke, kanske om man är 13 år.

Om jag är hans målgrupp eller inte skiter jag i. Jag gillar killen. Han till skillnad från många av oss svenskar har inte en stång i arschlet.
Att säga att han spelar efterbliven tyder på att du är en av dom andra svenskarna.
Vad är ett vettigare jobb? Mitt? Undersköterska? som varken ger mig cash eller några stora möjligheter.

Du verkar bara bitter. Pewpew lever livet och gör cash på det. Respekt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Kul för de som får ut någon glädje från hans videor, men för mig är han inget att se Smaken är som baken, delad.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Tassel:

Att säga att han spelar efterbliven tyder på att du är en av dom andra svenskarna.
Vad är ett vettigare jobb? Mitt? Undersköterska? som varken ger mig cash eller några stora möjligheter.

Du verkar bara bitter. Pewpew lever livet och gör cash på det. Respekt.

Men är inte hans grej att vara efterbliven? Att sitta och skrika och gapa över en massa små saker, vissa kan kalla det för komedi, jag ser det inte.
Jag skulle ju hellre ha Fredrik Eklunds plats än pewdiepie.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad har denna människa med gejming att göra? har han gjort någonting annat än att flumma när han spelar!? Visst jag skulle inte få lika mycket likes för jag är ful.. men hela grejen med att sitta o larva sig när man spelar och tjäna sjuka pengar på det? det är för mig helt ofattbart. Har inget ont att säga om honom som person, jag hade gjort samma sak om jag haft chansen men som nån skrev här ovanför varför ta upp nyheter om honom? det är ju inte ens gejming relaterat i min mening. Han fjantar sig när han spelar, det kan vem som helst göra... wowww big news

Världens största youtubare genom tiderna är svensk och tuben handlar om spel. Jag ser det som ganska relevant för fz. Det är inte direkt så att fz är de enda som spridit denna nyhet..

Medlem
Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Skrivet av dafuq:

Sluta skriv om denna
denna människa. Ett evigt tjat om hur mycket pengar och visningar har. Han är på Youtubes Första sida varje dag, vi har fattat att han är framgångsrik på Youtube.

Ge.. fan.. i.. att.. läsa.. om.. honom.. då!

Hur svårt skall det vara? Jag avskyr CoD men inte fan sitter jag och genomlider det varje dag bara för att sedan sitta och spy galla över hur illa det är?

Gör något med ditt liv för fan.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Enda anledningen att det skrivs, är för att han är svensk.

Det här kanske kommer som en överraskning eftersom du verkar sovit dig igenom både mellanstadiet och högstadiet.. men du bor i Sverige. Det är ju självklart att man relaterar mer till människor som kommer ur samma kulturella sammanhang och därav skrivs det om dem. Detsamma om vårt skitlandslag i Fotboll ex.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar