Sniper: Ghost Warrior 3

Robot
Sniper: Ghost Warrior 3

En fri krypskytt är en glad krypskytt. CI Games höjer ambitionsnivån med öppna världar där du får slåss för vilken sida du vill. Det kan vara tredje gången gillt för Sniper-serien.

#sniper-ghost-warrior-2, #sniper-ghost-warrior-3, #ci-games


Medlem
Sniper: Ghost Warrior 3

Hoppas på bättre än ettan och tvåan! Vill att det ska bli bra.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Sniperspel säljer ju oftast som smör även om dom är mediokra, bara för det är handlar om snipers. Tänk om en riktig stor, duktig jätteutvecklare knåpade ihop det ultimata supersniperspelet. Det skulle sälja som saaaatan!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Sniperspel säljer ju oftast som smör även om dom är mediokra, bara för det är handlar om snipers. Tänk om en riktig stor, duktig jätteutvecklare knåpade ihop det ultimata supersniperspelet. Det skulle sälja som saaaatan!

Sniper spel är tråkiga. Det enda häftiga jag kan se är om någon gjorde ett super realistiskt sniper spel som utspelade sig under andra världkriget, bland annat i Stalingrad, Finland och Frankrike. Lite grann som en simulator.

Medlem

Tror knappt någon skulle spela dom, då att så kallat "snipa" på riktigt är riktigt jäkla svårt.

Att sitta och titta på sin "dope=Data of previus engagement" är nog inte så jäkla kul i längden.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Zidious G:

Sniperspel säljer ju oftast som smör även om dom är mediokra, bara för det är handlar om snipers. Tänk om en riktig stor, duktig jätteutvecklare knåpade ihop det ultimata supersniperspelet. Det skulle sälja som saaaatan!

Sniper spel är tråkiga. Det enda häftiga jag kan se är om någon gjorde ett super realistiskt sniper spel som utspelade sig under andra världkriget, bland annat i Stalingrad, Finland och Frankrike. Lite grann som en simulator.

Så du skulle vilja sitta framför datorn o titta på ett hus i Stalingrad i 5 timmar och sedan bli dödad av en annan sniper! Nja ett spel är ett spel, det måste ju vara lite orealistiskt.

Skribent
Skrivet av nils45:
Skrivet av Zidious G:

Sniperspel säljer ju oftast som smör även om dom är mediokra, bara för det är handlar om snipers. Tänk om en riktig stor, duktig jätteutvecklare knåpade ihop det ultimata supersniperspelet. Det skulle sälja som saaaatan!

Sniper spel är tråkiga. Det enda häftiga jag kan se är om någon gjorde ett super realistiskt sniper spel som utspelade sig under andra världkriget, bland annat i Stalingrad, Finland och Frankrike. Lite grann som en simulator.

Någon ren simulator är det ju verkligen inte tal om här. Personligen är jag glad för det, då det inte är min kopp te att sitta och vänta i timmar för att sedan missa för att det blåste lite mer än jag beräknat.

Medlem

Någon som hör om den kommer inkludera Coop?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av freer024:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Zidious G:

Sniperspel säljer ju oftast som smör även om dom är mediokra, bara för det är handlar om snipers. Tänk om en riktig stor, duktig jätteutvecklare knåpade ihop det ultimata supersniperspelet. Det skulle sälja som saaaatan!

Sniper spel är tråkiga. Det enda häftiga jag kan se är om någon gjorde ett super realistiskt sniper spel som utspelade sig under andra världkriget, bland annat i Stalingrad, Finland och Frankrike. Lite grann som en simulator.

Så du skulle vilja sitta framför datorn o titta på ett hus i Stalingrad i 5 timmar och sedan bli dödad av en annan sniper! Nja ett spel är ett spel, det måste ju vara lite orealistiskt.

Haha, det lät inte så kul nej :D, men man kan alltid forma spelet efter en plats eller händelse där det skedde mycket, som tex. i Red Orchestra där spelarna börjar i en strid som faktiskt tog plats. Det finns nog många händelser under andra världskriget där snipers inte bara låg och väntade i timmar, utan befann sig mitt i ett krig.

Medlem

Prickskytt*


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Sniper Elite 3 tyckte jag var riktigt roligt. Om det här spelet kommer likna det fast i nutida tror jag det kommer bli helt ok.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

I framtiden så har snipers 4 ögon och drones som ser mer omoderna ut än de vi har idag
Ser dock fram emot fler sniperspel!

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.

Vad är skillnaden?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stag:
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.

Vad är skillnaden?

Skillnaden är att det finns inga krypskyttar

Skarpskytt eller prickskytt ska det vara!

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stag:
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.

Vad är skillnaden?

Skillnaden är att det finns inga krypskyttar

Skarpskytt eller prickskytt ska det vara!

Ahh, där ser man. Tack!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Prickskytt = militär befattning.
Krypskytt är en civil ensam person, mer som en terrorist

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stag:
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.

Vad är skillnaden?

Skillnaden är att det finns inga krypskyttar

Skarpskytt eller prickskytt ska det vara!

Ahh, där ser man. Tack!

Det pratas väldigt mycket utan kunskap märker jag.

Prickskytt är en militärt anställd som agerar utefter ett uppdrag ensam.

Skarpskytten ingår i en skyttegrupp.

En kryppskytt är inte militärt betingat utan tar även ut civila mål på eget bevåg. Med enklare ord en terrorist.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Stag:
Skrivet av ChosenByGod:

Prickskytt*

Ja, snälla FZ, prickskytt. Inte krypskytt.

Vad är skillnaden?

Skillnaden är att det finns inga krypskyttar

Skarpskytt eller prickskytt ska det vara!

Ahh, där ser man. Tack!

Det pratas väldigt mycket utan kunskap märker jag.

Prickskytt är en militärt anställd som agerar utefter ett uppdrag ensam.

Skarpskytten ingår i en skyttegrupp.

En kryppskytt är inte militärt betingat utan tar även ut civila mål på eget bevåg. Med enklare ord en terrorist.

Härligt, tackar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar