Ubisoft öppnar en temapark – i Malaysia

Robot
Medlem
Ubisoft öppnar en temapark – i Malaysia

Vilket udda ställe de valt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Och istället för skådisar utklädda till Musse Pigg så blir man påhoppad bakifrån av lönnmördare i Assassins Creed-kostymer. Och när man går på muggen är det kolsvart för alla lampor är släkta och i taket sitter Sam Fisher med benen i split och siktar på dig med en bedövningspistol.

Medlem

Kommer attraktioner och shower utvecklas likadant som deras spel utannonserats och utvecklats så kommer vi få se broschyrer som ser ut som 10 st Disneyland men är som ett tivoli i en förort.

Medlem

Billigt att åka till Kuala Lumpur, helt ok ställe med schyssta underground ställen.

Avstängd

Hoppas på en buggig attraktion.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Hoppas på en buggig attraktion.

Som patchas utan vidare effekt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lär ju vara så att det är sjukt mycket billigare att bygga där än typ usa

Medlem

Upplevelsen kommer att vara komplett med en Buttplug teknologi som alla besökare måste stoppa upp där bak under besöket, kallad Dreadful Rear Management. De tror att alla som plankar in ska lida av det, men de enda som lider av det är de betalande kunderna - som inte återvänder, inte ens med rabattkuponger på 90% från Gabe's ångfrabrik.

Medlem

Lär ju vara en satans lag i alla köer

(Möjligheterna här är oändliga..)


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

inK
Medlem
Skrivet av Ankh:

Vilket udda ställe de valt

Udda för dig eller udda för resten av världen?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Bra att Ubisoft vet vad de ska prioritera. Att jag och kompisen ska kunna få co-op i något av deras spel att funka kan de ju vänta med ett tag till.

Medlem

Är det sånt här hotshot företagen kommer lägga sina pengar på i framtiden? Ubisoft borde fokusera på att släppa något SPEL med genuin kvalité. #bojkottsedanrayman

malaysia är trevligt.. islamistiskt kalifat, och det räcker med att någon med knark på fingrarna petat på din resväska, så blir du avrättat efter en skenrättegång

Inaktiv

Istället för kart-broschyrer i vanlig ordning kommer man vara tvungen att klättra upp i Ubisoft-torn för att hitta var man ska.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

malaysia är trevligt.. islamistiskt kalifat, och det räcker med att någon med knark på fingrarna petat på din resväska, så blir du avrättat efter en skenrättegång

Vad har det med islam och göra? Finns gott om lände med dödsstraff för droger. Det finns gott om länder där man kan bli efter att ta in droger som China. Cuba. Thailand, indonesien, Singapore, Sri lanka, Vietnam och USA och många fler.

Medlem

Går man dit för tidigt kommer man tappa ansiktet.

Medlem

Lär säkert kräva att man installerar U-Play för att man ens ska ha en chans att komma in...

undra om man kan ramla genom ett hål i golvet, och fastna i inredningen .. då hade det varit precis som ett ubisoft-spel

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Ankh:

Vilket udda ställe de valt

Udda för dig eller udda för resten av världen?

udda för en themepark överhuvudaget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av inK:
Skrivet av Ankh:

Vilket udda ställe de valt

Udda för dig eller udda för resten av världen?

udda för en themepark överhuvudaget.

men säkert billigt.. finns kanske många där som gärna jobbar 18 timmar om dagen för 2 kronor i timmen ..

1
Skriv svar