Destinys stora patch släpps idag

Robot
Destinys stora patch släpps idag

Bungie förändrar spelet i grunden inför expansionen The Taken King.

#destiny, #bungie


Medlem
Destinys stora patch släpps idag

Ser grymt mycket fram emot TTK Om ni spelar på Xbox One och är sugna på ett svenskt community så joina gärna Kingdom of Sweden!

https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/666104

Medlem

Känns mer som tvärtom. Det blev en försäljningssuccé, men utvecklarna är otroligt snåla när det gäller att släppa nytt innehåll. Jag ska inte gnälla för mycket, men tycker att man får väldigt lite för pengarna när det gäller deras expansioner.

Medlem

Har man fått reda på vad Destiny handlar om än?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ta tillbaka Halo istället innan 343 sabbar det lilla som finns kvar av dess forna storhet, I beg you!

MEG
Medlem
Skrivet av Apministern:

Har man fått reda på vad Destiny handlar om än?

Nämen handling, ska det vara sånt också, handling och sån skit kan de väl läsa på Internet, det räcker väl att man kan springa omkring och skjuta?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jippi massa mp banor till desiny i kväll + sura men roliga kommentarer kan det bli bättre! Sluta aldrig skriva om hur illa ny tycker om destiny!

Gnällkuk
Skrivet av Spectral:

Känns mer som tvärtom. Det blev en försäljningssuccé, men utvecklarna är otroligt snåla när det gäller att släppa nytt innehåll. Jag ska inte gnälla för mycket, men tycker att man får väldigt lite för pengarna när det gäller deras expansioner.

Ja, sålde inte Destiny otroligt bra? Spelet var rätt kul och bra men blev snabbt väldigt enformigt och tråkigt vilket antagligen innebar att de flesta som jag, tröttnade och slutade spela spelet hyfsat fort.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Men sen så har det kommit många nya spelare under året eftersom Destiny fått så mycket uppmärksamhet. Det är ju snack om att Destiny kan bli e sport. Dom som jag följer på Youtube har 100000 tals följare för mej har Destiny blivit mer en vilket spel som helst. Trots att jag nästan aldrig spelar me andra med mic.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Men sen så har det kommit många nya spelare under året eftersom Destiny fått så mycket uppmärksamhet. Det är ju snack om att Destiny kan bli e sport. Dom som jag följer på Youtube har 100000 tals följare för mej har Destiny blivit mer en vilket spel som helst. Trots att jag nästan aldrig spelar me andra med mic.

Destiny som e sport. Kanske när grisar kan flyga

1
Skriv svar