Quiets röstskådis spelar Metal Gear Solid V

Robot
Quiets röstskådis spelar Metal Gear Solid V

Se skådespelerskan bakom den omdebatterade karaktären lira Phantom Pain.

#metal-gear-solid-v-the-phantom-pain


Medlem
Quiets röstskådis spelar Metal Gear Solid V

Pinsamt och immersion-breaking.

Medlem

Halvt socialt accepterat... Är inte allt accepterat i Japan och Fantasy?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Halvt socialt accepterat... Är inte allt accepterat i Japan och Fantasy?

Högst personligt åsikt skulle jag säga


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av JOnnegrym:

Pinsamt och immersion-breaking.

De hade en fyndig förklaring på utstyrseln, men det förändrar ju inte faktumet att det är en efterhandskonstruktion man kommit på eftersom man behövde motivera att en halvnaken brud sprang runt på slagfältet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av JOnnegrym:

Pinsamt och immersion-breaking.

De hade en fyndig förklaring på utstyrseln, men det förändrar ju inte faktumet att det är en efterhandskonstruktion man kommit på eftersom man behövde motivera att en halvnaken brud sprang runt på slagfältet.

Näe, den kändes väldigt dum.


signatur
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Halvt socialt accepterat... Är inte allt accepterat i Japan och Fantasy?

Inte övervikt!

Edit:
Eller brist på självdisciplin.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av JOnnegrym:

Pinsamt och immersion-breaking.

De hade en fyndig förklaring på utstyrseln, men det förändrar ju inte faktumet att det är en efterhandskonstruktion man kommit på eftersom man behövde motivera att en halvnaken brud sprang runt på slagfältet.

Näe, den kändes väldigt dum.

Den är ju dock, vilket nämns i spelet, inte ny för serien( samma sak gällde The End i MGS3). Om inte annat är den mindre dum än ingen förklaring.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Hipshot:

Halvt socialt accepterat... Är inte allt accepterat i Japan och Fantasy?

Inte övervikt!

Edit:
Eller brist på självdisciplin.

Sumobrottning!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av JOnnegrym:

Pinsamt och immersion-breaking.

De hade en fyndig förklaring på utstyrseln, men det förändrar ju inte faktumet att det är en efterhandskonstruktion man kommit på eftersom man behövde motivera att en halvnaken brud sprang runt på slagfältet.

Näe, den kändes väldigt dum.

menar du att min halvnakna fullt guldiga quiet som springer runt inte har en bra förklaring Det var ju inte så att man förstod vrf hon var i spelet då hon ligger i fångenskap utan bh och tar end dusch medan 4a män står och stirrar eller när hon är i helikoptern och sträcker ut sig med rumpan fullt upp i vädret framför snake.Jag slutade att förvånas över detta spel efter eld valen, efter det kunde inget vara immersion breaking inte ens "robot dick".


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

PaZ
Medlem

Jag vill hävda att George RR Martin framstår som rätt balanserad och progressiv vad gäller kvinnor, medan de som gör tv-serien Game of Thrones är rätt gubbsjuka (men jag förstår att färre känner till dem vid namn ). Hideo Kojima ger dock intryck av att förtjäna "titeln"..

Medlem
Skrivet av PaZ:

Jag vill hävda att George RR Martin framstår som rätt balanserad och progressiv vad gäller kvinnor, medan de som gör tv-serien Game of Thrones är rätt gubbsjuka (men jag förstår att färre känner till dem vid namn ). Hideo Kojima ger dock intryck av att förtjäna "titeln"..

Det känns som att visuella saker fördöms mkt hårdare än vad som står och finns i böcker. Ganska intressant men inte så förvånande.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Inaktiv
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av PaZ:

Jag vill hävda att George RR Martin framstår som rätt balanserad och progressiv vad gäller kvinnor, medan de som gör tv-serien Game of Thrones är rätt gubbsjuka (men jag förstår att färre känner till dem vid namn ). Hideo Kojima ger dock intryck av att förtjäna "titeln"..

Det känns som att visuella saker fördöms mkt hårdare än vad som står och finns i böcker. Ganska intressant men inte så förvånande.

Enligt mina bokläsande kompisar har de dock lagt till väldigt mycket sexscener och anspelningar på sex som inte finns med i böckerna.

Medlem

Röstskådis? Hon är väl motioncap skådisen? Quiet är modellerad efter henne.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Achtung:

Röstskådis? Hon är väl motioncap skådisen? Quiet är modellerad efter henne.

Både och.

Medlem

Vem är vem i videon? Lika som bär juh.

Medlem

Varför heter hon Quiet, finns det någon backstory där?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför heter hon Quiet, finns det någon backstory där?

Hon pratar inte - därav namnet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av PaZ:

Jag vill hävda att George RR Martin framstår som rätt balanserad och progressiv vad gäller kvinnor, medan de som gör tv-serien Game of Thrones är rätt gubbsjuka (men jag förstår att färre känner till dem vid namn ). Hideo Kojima ger dock intryck av att förtjäna "titeln"..

Det känns som att visuella saker fördöms mkt hårdare än vad som står och finns i böcker. Ganska intressant men inte så förvånande.

Enligt mina bokläsande kompisar har de dock lagt till väldigt mycket sexscener och anspelningar på sex som inte finns med i böckerna.

Dom har också tagit bort många utav dom.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Hipshot:

Varför heter hon Quiet, finns det någon backstory där?

Hon pratar inte - därav namnet.

Perfekta flickvännen

(Feminist storm incoming..)


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Hipshot:

Varför heter hon Quiet, finns det någon backstory där?

Hon pratar inte - därav namnet.

Rimmar bra med att vara röstskådis då

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Hipshot:

Halvt socialt accepterat... Är inte allt accepterat i Japan och Fantasy?

Inte övervikt!

Edit:
Eller brist på självdisciplin.

Sumobrottning!

De har dock en näst intill helig status i Japan.

SoL
Medlem

Spoilar hon nånting i videon? Jag har kommit ganska långt men vill inte kolla om hon avslöjar nåt

Medlem
Skrivet av SoL:

Spoilar hon nånting i videon? Jag har kommit ganska långt men vill inte kolla om hon avslöjar nåt

Hon spelar inte ens halvvägs in i prologen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av SoL:

Spoilar hon nånting i videon? Jag har kommit ganska långt men vill inte kolla om hon avslöjar nåt

Hon spelar inte ens halvvägs in i prologen.

I hennes streamarkiv har hon nog kommit längre.


signatur
Medlem

Tycker det är en rätt rolig värld vi lever i när det inte längre är socialt acceptabelt att vara en vacker kvinna eller för en man att titta på vackra kvinnor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av SoL:

Spoilar hon nånting i videon? Jag har kommit ganska långt men vill inte kolla om hon avslöjar nåt

Hon spelar inte ens halvvägs in i prologen.

I hennes streamarkiv har hon nog kommit längre.

Sant. Jag tänkte inte längre än den inbäddade YouTube-länken i artikeln.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är en rätt rolig värld vi lever i när det inte längre är socialt acceptabelt att vara en vacker kvinna eller för en man att titta på vackra kvinnor.

Haha, kom igen. Du kan inte se att designen är lite, pyttelite gubbsjuk?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är en rätt rolig värld vi lever i när det inte längre är socialt acceptabelt att vara en vacker kvinna eller för en man att titta på vackra kvinnor.

Haha, kom igen. Du kan inte se att designen är lite, pyttelite gubbsjuk?

Designen och storyn är inget annat än att locka spelare men är det fel på något sätt?
Varför är det inte socialt accepterat att kvinnor är vackra och att vi killar (och tjejer) gillar vackra kvinnor?
Varför kan man inte bara acceptera att en del utvecklare vill ha halvnakna kvinnor i sina spel och bara tacka och ta emot om man gillar det?
Vilken sjuka led han av när han hade helnakna män i mgs 2 och varför är det mer socialt accepterat?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är en rätt rolig värld vi lever i när det inte längre är socialt acceptabelt att vara en vacker kvinna eller för en man att titta på vackra kvinnor.

Håller med, men det är mest sorgligt. Tycker det är så jävla pinsamt att alla hela tiden ska hålla koll på hur alla kvinnliga karaktärer är klädda och om de poserar sexuellt. Varför ska kvinnor hela tiden granskas? Medans när snake eller Geralt står i bar överkropp och flexar muskler så är det inte en kotte som bryr sig.

Sex är inte farligt. Kroppar är inte farliga. Vi är födda nakna, en del gillar att vissa upp sig. En del gillar att titta på kroppar. Vad fan är problemet? Låt folk gilla vad dem vill. Vad är meningen med att kalla någon "gubbsjuk"? Låt han vara lite små pervers om det gör honom l lycklig. Måste alla vara uptight och osexuella när de blir "gubbar"? Isåfall vill jag aldrig bli gubbe. Dagen jag inte kan ha kul för att jag oroar mig över att det inte passar min ålder, det är dagen jag tar självmord (skojar fan inte ens, palla leva om man inte får vara den man är).

12
Skriv svar