Här är The Witcher 3: Hearts of Stone – den efterlängtade expansionen!

Robot
Här är The Witcher 3: Hearts of Stone – den efterlängtade expansionen!
Medlem
Här är The Witcher 3: Hearts of Stone – den efterlängtade expansionen!

Jag hoppas verkligen man kan få tag i Gwent korten från limited edition lådan här i Sverige.

Medlem

Ge mig mer witcher!! sjukt taggad!

Medlem

Vilken härlig födelsedag jag kommer få den 13 oktober. Presenten till mig själv: Hearts of stone!

Medlem

Inte klarat spelet än, får se om detta införskaffas.

Medlem

Lätt val, självklart blir det köp!

Medlem

Haha är inte det där snubben man träffar i White Orchard?

Medlem

vill ha mer Ciri!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

hearts of stone, undra om det har något med kort att göra^^

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

Haha är inte det där snubben man träffar i White Orchard?

Jo, men det har varit känt sedan länge att kontraktet är för "The Man of Glass", vilket han nämner att han kallas.

Medlem

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

phi
Medlem

Jag vet inte om jag gjorde ett idiotiskt misstag när jag raderade mitt gamla save när jag påbörjade en ny omgång på new game plus.

Vad tror ni? Måste man ha klarat av main storyn för att kunna spela expansionerna?

k3m
Medlem
Skrivet av Ftmch:

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

Skulle jag oxå vilja veta. Ser fram mot detta

Medlem
Skrivet av phi:

Jag vet inte om jag gjorde ett idiotiskt misstag när jag raderade mitt gamla save när jag påbörjade en ny omgång på new game plus.

Vad tror ni? Måste man ha klarat av main storyn för att kunna spela expansionerna?

Skrivet av k3m:
Skrivet av Ftmch:

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

Skulle jag oxå vilja veta. Ser fram mot detta

Hearts of stone kommer du kunna spela under storyn. Du måste inte klara main questen först. Men du måste vara level 30 för att spela expansionen så du kommer inte kunna ta dig an det nya materialet med en helt nystartad karaktär.

k3m
Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av phi:

Jag vet inte om jag gjorde ett idiotiskt misstag när jag raderade mitt gamla save när jag påbörjade en ny omgång på new game plus.

Vad tror ni? Måste man ha klarat av main storyn för att kunna spela expansionerna?

Skrivet av k3m:
Skrivet av Ftmch:

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

Skulle jag oxå vilja veta. Ser fram mot detta

Hearts of stone kommer du kunna spela under storyn. Du måste inte klara main questen först. Men du måste vara level 30 för att spela expansionen så du kommer inte kunna ta dig an det nya materialet med en helt nystartad karaktär.

Medlem

Är det bara jag som fick ståfräs?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av phi:

Jag vet inte om jag gjorde ett idiotiskt misstag när jag raderade mitt gamla save när jag påbörjade en ny omgång på new game plus.

Vad tror ni? Måste man ha klarat av main storyn för att kunna spela expansionerna?

Skrivet av k3m:
Skrivet av Ftmch:

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

Skulle jag oxå vilja veta. Ser fram mot detta

Hearts of stone kommer du kunna spela under storyn. Du måste inte klara main questen först. Men du måste vara level 30 för att spela expansionen så du kommer inte kunna ta dig an det nya materialet med en helt nystartad karaktär.

Stämmer, men frågan är om man kommer åt dessa om man inte orkat ta sig ur startzonen på Newgame+?

Medlem

Najs att det är för level 30 åtminstone, då kan man fortsätta med sin karaktär man klarade spelet med då!

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av phi:

Jag vet inte om jag gjorde ett idiotiskt misstag när jag raderade mitt gamla save när jag påbörjade en ny omgång på new game plus.

Vad tror ni? Måste man ha klarat av main storyn för att kunna spela expansionerna?

Skrivet av k3m:
Skrivet av Ftmch:

Har det sagts något om det kommer utspela sig efter själva huvudstoryn eller om det är tänkt att köras mitt i någon gång?

Skulle jag oxå vilja veta. Ser fram mot detta

Hearts of stone kommer du kunna spela under storyn. Du måste inte klara main questen först. Men du måste vara level 30 för att spela expansionen så du kommer inte kunna ta dig an det nya materialet med en helt nystartad karaktär.

Stämmer, men frågan är om man kommer åt dessa om man inte orkat ta sig ur startzonen på Newgame+?

Nej, expansionsmaterialet utspelar sig i No mans land och Oxenfurt så du måste spela tills du kan lämna White Orchard.

Medlem

mer speltid!!! 10 timmar är för lite för detta underbara spel :((


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

mer speltid!!! 10 timmar är för lite för detta underbara spel :((

Det blir mer i nästa expansion! 20+

http://www.fz.se/forum/pc/infor-the-wticher-3-hearts-of-stone...


signatur

Niet.

Medlem

För er som redan köpt season pass kan ni använda er av denna länk för att få kortlekarna:

http://redeemgwent.com/

Medlem

Den enda tomheten jag känner är de bra texturerna som bara försvann efter den där 1h gameplayen.

Medlem
Skrivet av Sille:

Den enda tomheten jag känner är de bra texturerna som bara försvann efter den där 1h gameplayen.

Vad menar du? Jag fattar inte!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Sille:

Den enda tomheten jag känner är de bra texturerna som bara försvann efter den där 1h gameplayen.

Vad menar du? Jag fattar inte!

Varje gång jag ser texturerna från den trailern, så springer jag till ställerna där de var i trailern i spelet och blir alltid lika extremt besviken.

Medlem

Jaha! Vad kämpigt.


signatur

Niet.

Medlem

Eller hur grafik står för mycket och det känns som man har blivit lurad när de hade 1h gameplay med den grafiknivån=P

1
Skriv svar