Metal Gear Solid V – Quiet är inte bra för din sparfil

Robot
Metal Gear Solid V – Quiet är inte bra för din sparfil
Medlem
Metal Gear Solid V – Quiet är inte bra för din sparfil

i storyn eller sidfläsk?

Medlem

jävla autocorrect

Medlem

jag menar såklart side ops

Medlem
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Du och jag spelade inte samma spel

Geeks Gaming
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Dagens bästa kommentar, dels med tanke på felkorrigeringen men även då det är Quiet vi talar om

Har varit tveksam till detta spel men om detta är den värsta buggen som finns så ser det ju ut att inte vara lika mycket fel som i de flesta AAA titlarna idag.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Hahahaha.

Skribent
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Jag gråter framför datorskärmen.

Tack <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Jag gråter framför datorskärmen.

Tack &lt;3

HAHAHA TRO MIG... jJag skrattade också så att jag tog till lipen när jag såg vad jag skickat

Medlem

AHAHAHA. Vem bryr sig om buggar när vi har sidfläsk. Tack för ditt inlägg. Fick mig ett gott skratt

Medlem
Skrivet av heximeth:

i storyn eller sidfläsk?

Haha magknip så det står härliga till!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Finns dessa "jungel" miljöer med i riktiga spelet som dom visade upp innan releasen eller va det bara en stor fet lögn? ser bara öken öken och öken uppdrag från alla ressensioner
Dessa miljöer menar jag

https://www.youtube.com/watch?v=jCDQsJrZWUs

Eller kanske kommer i någon kommand e dlc?

Medlem

I storyn elle siluetten?

Skribent

Statusuppdatering: Gråter inte längre, det är mer en krampaktig känsla i magen. Kanske behöver akut vård. Fy, fan.

Där började ögonen tåras igen...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hahahahaha, ja..sidfläsk får det nog heta framöver!

(Fast är det story eller, tja, sidfläsk? Uppdrag 29 och 42 dvs.)

Medlem

Nä men, om det är en bug, patcher skiten då. Annars så låter det nästan som en april skämt...

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Finns dessa "jungel" miljöer med i riktiga spelet som dom visade upp innan releasen eller va det bara en stor fet lögn? ser bara öken öken och öken uppdrag från alla ressensioner
Dessa miljöer menar jag

https://www.youtube.com/watch?v=jCDQsJrZWUs

Eller kanske kommer i någon kommand e dlc?

Ja de finns med.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Finns dessa "jungel" miljöer med i riktiga spelet som dom visade upp innan releasen eller va det bara en stor fet lögn? ser bara öken öken och öken uppdrag från alla ressensioner
Dessa miljöer menar jag

https://www.youtube.com/watch?v=jCDQsJrZWUs

Eller kanske kommer i någon kommand e dlc?

Kan vara så att streamers föredrar den banan, eller inte har kommit så långt. Jag har ca 17 timmars speltid och har ganska nyligen nått djungeln

Medlem

Alltså varför använda henne när man har Hundfan. Blir överlag bara sur på tösen. Hon finns ju ta mig fan aldrig till hands när hon behövs. Nä, byrackan is the shizzle.

Medlem
Skrivet av MrNiggol:

Alltså varför använda henne när man har Hundfan. Blir överlag bara sur på tösen. Hon finns ju ta mig fan aldrig till hands när hon behövs. Nä, byrackan is the shizzle.

Du måste själv styra om henne via alternativen i kartan (där du väljer helikopter-landningszon).

Tycker hennes enda nackdel är att hon inte förstår att det krävs mer än en patron mot skallen när fienden bär hjälm.

Medlem

Är det nån som kan bekräfta om det gällde sidfläsk eller story?

Medlem
Skrivet av Joppiz:
Skrivet av MrNiggol:

Alltså varför använda henne när man har Hundfan. Blir överlag bara sur på tösen. Hon finns ju ta mig fan aldrig till hands när hon behövs. Nä, byrackan is the shizzle.

Du måste själv styra om henne via alternativen i kartan (där du väljer helikopter-landningszon).

Tycker hennes enda nackdel är att hon inte förstår att det krävs mer än en patron mot skallen när fienden bär hjälm.

Tycker hela hon är en nackdel. Hunden klarar ju sig själv. Orka pilla än mer i en massa menyer. Men, tack för tipset. Lyckades faktiskt trilla in på saken här i går kväll. Får forska vidare nu idag. Hon kanske är något att hänga i julgranen ändå.

Medlem
Skrivet av Hexon:

Är det nån som kan bekräfta om det gällde sidfläsk eller story?

Lätt något med sidfläsk att göra.

1
Skriv svar